לארגון ממשלתי בירושלים דרוש/ה לתפקיד ניהול צוות תמיכה טכנית.
תיאור התפקיד:
תיאור התפקיד:
– ניהול צוותי תמיכה טכנית ( Help desk ) ומתן שירות לעובדי המשרד.
-הפעלת מערכות שליטה ובקרה (שו"ב) לניטור תשתיות חומרה, תוכנה, דוא"ל, סנכרון סלולר ועוד.
-טיפול בתקלות חומרה, תוכנה, תקשורת ותחזוקת ציוד היקפי.
-תמיכה בחדרי תקשורת, עמדות עבודה וחדרי ישיבות בכלל אתרי המערך.
-התקנה, עדכון ותחזוקה של מערכות הפעלה ויישומים.
-עבודה עם שרתים, מערכות גיבוי ורשתות תקשורת.
-תיעוד שוטף במערכת קריאות השירות.
-עבודה בסביבה טכנולוגית דינאמית, מרובת אתרים ושיתופי פעולה.
דרישות:
– 2 שנות ניסיון בניהול צוות (כגון: מוקדנים, טכנאים ואנשי סיסטם) למתן תמיכה טכנית ללקוחות, עבודה שוטפת מול משתמשי קצה ואנשי מחשוב.
– ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול קריאות שירות.
– ידע בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה (מחשבים, שרתים, מסכים, מדפסות)
– ידע במערכת הפעלה מבוססת מיקרוסופט
– התמחות בדוא"ל Exchange
– Enterprise לארגוני VMware הכרות ועבודה עם מוצר
– ידע במערכת הפעלה מבוססת לינוקס
– ידע בסיסי בתקשורת
– ידע במערכות ניטור ובקרה לשרתים, אבטחת מידע. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– 2 שנות ניסיון בניהול צוות (כגון: מוקדנים, טכנאים ואנשי סיסטם) למתן תמיכה טכנית ללקוחות, עבודה שוטפת מול משתמשי קצה ואנשי מחשוב.
– ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול קריאות שירות.
– ידע בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה (מחשבים, שרתים, מסכים, מדפסות)
– ידע במערכת הפעלה מבוססת מיקרוסופט
– התמחות בדוא"ל Exchange
– Enterprise לארגוני VMware הכרות ועבודה עם מוצר
– ידע במערכת הפעלה מבוססת לינוקס
– ידע בסיסי בתקשורת
– ידע במערכות ניטור ובקרה לשרתים, אבטחת מידע. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.