כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

נציגי שירות לקוחות|נציגי תמיכה טכנית|עבודה ראשונה|שירות לקוחות
רמת שכר
15,000
פורסם לפני יותר מחודשיים
פורסמה ברשת
We are looking for a Hebrew Speaking Customer Support Specialist to assist our customers with technical problems when facing our products and services.
Customer Support Specialist responsibilities include resolving customer queries, recommending solutions and guiding product users through features and functionalities. To be successful in this role, you should be an excellent communicator whos able to earn our clients trust.
Ultimately, you will help establish our reputation as a company that offers excellent customer support during all sales and after-sales procedures.
What youll be doing:
Respond to customer inquiries via phone, email, and chat in a timely and professional manner.
Identify and assess customer needs, troubleshoot issues, and provide appropriate solutions or escalate to the appropriate department if necessary.
Maintain a high level of product knowledge to effectively address customer questions and concerns.
Document all customer interactions and resolutions accurately and thoroughly in the companys CRM system.
Collaborate with other teams, including sales, marketing, and product development, to address customer issues and improve overall customer satisfaction.
Proactively identify opportunities to enhance the customer support process and contribute to continuous improvement initiatives.
Assist in the development of support materials, such as FAQs and knowledge base articles, to empower customers to self-serve when possible.

Requirements:
High level Hebrew speaker both verbal and written.
Provide independent and high-quality responses to our customers via phone and email
Identifying customer needs and helping customers use specific features
Analyzing and reporting product malfunctions
Update our internal databases with information about technical issues and useful discussions with customers
Gather customer feedback and share with our Product, Sales and Marketing teams
Identify process and product inefficiencies, gather feedback, data and examples from customers and agents, and partner with product development organization to deliver innovative and technology focused solutions
Service-oriented personality with a can-do attitude
Detail-oriented and capable of handling multiple responsibilities.
Experience with Zendesk, Google Calendar, Gmail, and Slack a big plus
Strategic, Decisive, collaborative, innovative
Strong problem solving / troubleshooting skills
Familiarity with our industry is a plus
Excellent communication and problem-solving skills
Multi-tasking abilities.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד
קורס מעשי וממוקד לפיתוח מיומנויות שיווק באינטרנט, תוך שילוב טכנולוגיות AI ואוטומציה לקידום עסקים באונליין.
קורס מכירות מתקדם זה מקנה שיטה מובנית מבוססת שנים רבות של ניסיון מעשי והצלחות. זוהי הכשרה פרקטית המקנה כלים ומיומנויות לטיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות. יש כיום כ2400 משרות מכירות פתוחות בשוק בחברות וארגונים מכל הסוגים והגדלים (מכירות טלפוניות, פרונטליות, ודיגיטליות)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
היברידי
הרצליה / רמת השרון
פורסם לפני 4 שבועות
ניהול צוות של אנשי סושיאל, בניית אסטרטגיות שיווקיות, חלוקת משימות ובקרה, ניהול תהליכי קריאייטיב, הובלת מהלכים, חניכת עובדים חדשים, עבודה ...
מלאה
פורסם לפני 4 שבועות
אנחנו מחפשים עובדת משרד אחראית, שירותית ומדויקת, שתדע לנהל את צרכי המשרד והלקוחות ברמה גבוהה ובסדר מופתי. תחומי האחריות:מתן שירות ...
מלאה
ראשון לציוןשוהם
פורסם לפני חודש 1
לחברת ציוד רפואי מובילה בתחומה, דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות בסביבת עבודה צעירה ודינאמית (זהו לא מוקד.) תיאור תפקיד:מענה טלפוני ללקוחות ...
מלאה
כפר יונהנתניהקדימה צורן
פורסם לפני חודש 1
לחברה בנתניה דרוש/ה נציג/ת שירות ותפעול לקוחותמענה שוטף ללקוחות בהודעות וואטסאפ.מענה טלפוני לשיחות נכנסות טיפול בפניות לקוחות שמגיעות ממנהלי פרויקטים ...
משמרות
באר שבע
פורסם לפני חודש 1
זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברת מיקוד אבטחה, ליהנות מתנאים מצוינים, יחס אישי והטבות החל מהיום הראשון!– שכר התחלתי: 8,000 + ...
היברידימלאה
אזור השרון
פורסם לפני חודש 1
לקבוצה מובילה בתחום הפיננסי ומימון המונים, דרוש/ה נציג/ת בק אופיס תפעול וציות פרטי משרה:– תחילה מיידית | משרה מלאה א-ה ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דןחולון / בת יםלוד / רמלהראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני חודש 1
הובלת אסטרטגיית מכירות ושיווק רב-ערוצית (טלמרקטינג, דיגיטל, שיתופי פעולה), תחזיות מכירה ובניית מודלי תמחורבקרה שוטפת לעמידה בדרישות רגולציה (רשות שוק ...
מלאהמשמרות
אילת
פורסם לפני חודש 1
טיפול מול אורחי המלון דרישות: ניסיון ביחסי ציבור – עדיפות בענף המלונאותיחסי אנוש ברמה גבוהה, יכולת הקשבה וסבלנות.חשיבה יצירתית למתן ...
מלאה
מודיעין
פורסם לפני חודש 1
מתן מענה שירותי לפניות של לקוחות פרטים ומסחרים דרך ווטסאפ.מתן מענה לפניות לקוחות במערכת CRM לפניות המגיעותהפעלת שיקול דעת והוצאת ...
היברידי
ראשון לציון
פורסם לפני חודש 1
למשרד דיגיטל מוביל באזור המרכז דרוש/ה מועמד/ת המנוסה בכתיבת כתבות שיווקיות ברמה גבוהה ומעוניינ/ת להתקדם לתפקיד מנהל /ת קמפיינים של ...
היברידי
ראשון לציון
פורסם לפני חודש 1
למחלקת חסכון ארוך טווח דרוש/ה מנהל /ת תיקי לקוחות לתפקיד מעניין ומאתגר! במסגרת התפקיד: מתן הצעות מחיר לביטוח חיים קבוצתי, ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
פורסם לפני חודש 1
ל-HR Search חברה המתמחה בגיוס בכירים ואנשי מקצוע בתחום התיירות, הכספים והפנאי, עבור אחד מלקוחותינו, חברת תיירות מובילה בתל אביב, ...
מלאה
אשדודאשקלון
פורסם לפני חודש 1
מה בתפקיד? – ניהול התקציבים אישיים של חברי הקיבוץ. – ליווי וייעוץ אישי בניהול תקציב מול מערכת הקיבוץ. – ביצוע ...
מלאה
חיפה
פורסם לפני חודש 1
דרוש/ה מנהל /ת שירות למוסך מוביל בחיפה על התפקיד: ניהול והובלת צוות יועצי שירות (גיוס, הדרכה, חניכה) קביעת נהלי עבודה ...
זאבי שרותי ביטוח
חלקיתמלאה
עכו / נהריהקריות
פורסם לפני חודש 1
לסוכנות ביטוח בנהריה דרוש/ה פקיד/ה רכב עם ניסיוןהתפקיד כולל :חידושי ביטוח רכב , הפקות ביטוח רכב חדשים ,קשר שוטף עם ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.