לחברה תעשייתית קטנה ומשמעותית דרוש/ה מנהל/ת תפעול לניהול כולל של מערך הייצור, הלוגיסטיקה והתפעול.
התפקיד דורש יכולת הובלה, ייעול תהליכים, שיפור ביצועים וניהול צוותים תוך עמידה ביעדים תפעוליים ואסטרטגיים.
תחומי אחריות:
ניהול שגרות תפעול וייצור: תכנון, בקרה ופתרון בעיות.
הובלת תהליכי שיפור מתמיד והטמעת מתודולוגיות Lean / Kaizen / Six Sigma.
ניהול מלאי, רכש, שרשרת אספקה ולוגיסטיקה פנים-ארגונית.
הובלה, ניהול ופיתוח מקצועי של צוותי עובדים.
עבודה מול ממשקים פנימיים וספקים חיצוניים בארץ ובחו"ל.
קביעת ומעקב אחר מדדים תפעוליים (KPIs).
הכנת דוחות ניהוליים ותוכניות עבודה אסטרטגיות.

מנהל/ת תפעול
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
חסוי
הנדסה|מהנדס/ת מכונות|מהנדס/ת תעשייה וניהול|מנהל/ת ייצור|תעשיה / ייצור|תעשיה / ייצור - ניהול
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני שבוע 1
פורסמה ברשת
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך

קבוצת ביחד פיננסים
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 15 שעות
ניהול יומיומי של צוות מוקדנים במוקד מכירות תוסס ואנרגטידחיפת הצוות לעמידה ביעדים והגברת תפוקותיצירת אווירה אנרגטית ומכירתית במוקדקביעת מטרות יומיות ...

קבוצת ביחד פיננסים
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 15 שעות
ניהול יומיומי של צוות מוקדנים במוקד מכירות תוסס ואנרגטידחיפת הצוות לעמידה ביעדים והגברת תפוקותיצירת אווירה אנרגטית ומכירתית במוקדקביעת מטרות יומיות ...

- חסוי -
מלאה
אזור השרוןאילתאשקלוןבאר שבעדימונה / ערד / ים המלחהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןזכרון יעקב / בנימינהחדרהחיפהטבריהיבנהנתניהעכו / נהריהפרדס חנה כרכורקריותקרית גת / קרית מלאכירחובות / נס ציונה/ גדרה
פורסם לפני 2 ימים
לרשת סופרים בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת סניף עם ניסיון שעות עבודה 7:00-17:00 ימי שישי 7:00-13:00 במסגרת התפקיד אחריות על ניהול ...