מענה ראשוני וקשר שוטף מול לקוחות בכל נושא תפעול המשלוחים מרגע קבלת ההזמנה ופתיחתה במערכת ועד להגעת המשלוחים ליעדם הסופי בשיתוף פעולה מלא עם המחלקות השונות בחברה.
ליווי הלקוחות באופן אישי, תיאום פגישות תקופתיות ושימור לקוחות.
מציאת פתרונות בעזרת המחלקות המקצועיות לבעיות ואילוצים שמעלים הלקוחות ו/או המחלקות השונות בחברה.
תפעול שוטף של משימות התפעול וחיבור בין המחלקות השונות בראייה קדימה והנעת תהליכים תוך עבודה מול מספר ממשקים במקביל במטרה למנוע תקלות מראש
זמינות לעבודה בשעות מאתגרות
ליווי הלקוחות באופן אישי, תיאום פגישות תקופתיות ושימור לקוחות.
מציאת פתרונות בעזרת המחלקות המקצועיות לבעיות ואילוצים שמעלים הלקוחות ו/או המחלקות השונות בחברה.
תפעול שוטף של משימות התפעול וחיבור בין המחלקות השונות בראייה קדימה והנעת תהליכים תוך עבודה מול מספר ממשקים במקביל במטרה למנוע תקלות מראש
זמינות לעבודה בשעות מאתגרות
דרישות:
ידע בתחום השילוח הבינ"ל ועמילות המכס – חובה
עברית ברמת שפת אם , אנגלית- ברמה טובה
תודעת שירות גבוהה , אסרטיביות ואמינות ברמה גבוהה
נאמנות ולויאליות לחברה
יכולת הנעת תהליכים תוך עבודה מול מספר ממשקים בו זמנית
יכולת ניסוח וכושר ביטוי ברמה גבוה מאוד
ידע ושליטה מלאה ביישומי office בדגש על – outlook
ידע בתחום השילוח הבינ"ל ועמילות המכס – חובה
עברית ברמת שפת אם , אנגלית- ברמה טובה
תודעת שירות גבוהה , אסרטיביות ואמינות ברמה גבוהה
נאמנות ולויאליות לחברה
יכולת הנעת תהליכים תוך עבודה מול מספר ממשקים בו זמנית
יכולת ניסוח וכושר ביטוי ברמה גבוה מאוד
ידע ושליטה מלאה ביישומי office בדגש על – outlook
יתרונות:
ניסיון בחברת שילוח / עמילות מכס.
ניסיון בעבודה מול לקוחות שרות לקוחות/אוריינטציה מכירתית
הכרות עם מערכת פוקוס
השכלה אקדמאית
יכולת שכנוע ומו"מ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.