לחברת blue המובילה בתחום השירות והתפעול לחברות הביטוח הגדולות דרוש/ה תומך/ת Help Desk.
תמיכה שוטפת ב-150 משתמשי קצה: פתרון תקלות חומרה, תוכנה, תקשורת וציוד קצה.
ניהול ותחזוקת שרתים (וירטואלים)
ניהול AD
הכרות עם תחזוקת רשתות, נתבים, מתגים וFirewalls. – יתרון
אחריות על תחנות עבודה – התקנות, תצורה, אבטחה ועדכונים.
עבודה עם מערכות גיבוי, אנטי-וירוס, ופתרונות אבטחת מידע.
ממשק עם ספקים, נותני שירות, ושותפים חיצוניים.
תיעוד והטמעת נהלי עבודה

תומך/ת טכנית – help desk
מלאה
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
BLUE PREMIUM
Help Desk / תמיכה|הייטק-כללי|משרות הייטק כללי
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
מלאה
רמת שכר
10,000
פורסם לפני יותר מחודשיים
פורסמה ברשת
מידע על תפקיד
מומחה תמיכה טכנית מספק סיוע למשתמשים החווים בעיות טכניות במערכות מחשב, תוכנה או חומרה. תחומי האחריות כוללים אבחון ופתרון בעיות טכניות, הנחיית משתמשים דרך פתרונות שלב אחר שלב ותחזוקת רישומים של בעיות ופתרונות. מיומנויות חיוניות כוללות יכולות פתרון בעיות חזקות, כישורי תקשורת מצוינים ומיומנות במערכות הפעלה ויישומי תוכנה שונים.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד






