כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
אדמיניסטרציה|ניהול משרד
מלאה
פורסם לפני חודש 1
פורסמה ברשת
We are seeking a dynamic and detail-oriented Office Manager to oversee key administrative, travel, and employee-facing functions.
This role is critical to maintaining a positive work environment, ensuring smooth business travel logistics, and supporting various operational processes across the company.
Key Responsibilities:
Employee Experience & Engagement:
Design and execute the companys annual employee experience and welfare program.
Organize and manage employee events, including:
Holiday toasts and celebrations
Company offsites
Holiday gift distribution
Happy hours & parties
Act as a point of contact for all employee-related welfare needs.
Business Travel Coordination:
Flight booking and ticketing
Accommodation reservations
Ground transportation arrangements
Travel insurance tracking and exceptional case support
Coordinate approvals from relevant managers for all travel requests.
Maintain close communication with the travel agency.
Ensure timely and accurate invoice approvals and travel agenda preparation as needed.
Mobile Plan & Communications Management:
Onboarding and offboarding of employees from the companys cellular plan
Activation of mobile data packages
Management and renewal of the agreement with the cellular provider (Telephone)
Finance & Reporting Support:
Shuttle usage summary
Attendance system reports
Process invoices and expense reports through the Mesh system
Back Office System Management:
Telephone: Manage monthly employee updates and invoice submission to Finance
Dream Team: Add/remove users, monitor and close reports monthly, send reminders, handle sick leave documentation, ensure managerial approval, and generate reports for Finance and HR
Shuttle Management: Coordinate with the shuttle provider for adding/removing employees, addressing change requests or feedback
General Administrative Support (G&A):
Provide front desk and general office administrative support
Facilitate internal operational processes and vendor agreements as needed
Order and distribute employee equipment and swag (e.g. backpacks, bottles, branded items).

Requirements:
Previous experience as an Office Manager (or a similar role focused on employee engagement or office operations)
Strong organizational skills with excellent attention to detail
Ability to manage multiple priorities and work independently
Strong communication and interpersonal skills
Fluent in Hebrew and English (spoken and written)
Prior experience in travel coordination, event planning, or administrative roles an advantage
Familiarity with systems like Mash and Dream Team a plus.

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
ראש העין
פורסם בעוד 2 שעות
לדינמיקה, רשת המובייל מספר 1 בישראל מקבוצת סלקום דרושים/ות נציגי /ות שירות למוקד הטלפוני בראש העיןמענק 10,000 ב-2 פעימות: 5,000 ...
ראש העין
פורסם בעוד 2 שעות
התפקיד כולל תמיכה בלקוחות פנים ארגוניים, עבודה עם תוכנות ייעודיות וגנריות.העבודה במשרה מלאה בימים א-ה. דרישות: ידע נרחב במערכות הפעלה ...
גדרהיבנהראשון לציון
פורסם בעוד 2 שעות
לחברה ותיקה בתחום מתן שרותי פיתוח וייצור מכשור ומערכות רב תחומיות בפארק המדע רחובות דרוש /ה טכנאי /ת מעבדות חוץהתפקיד ...
פורסם בעוד 2 שעות
חברה קמעונאית מובילה מחפשת עוזר/ת חשב למחלקת הכספים תיאור המשרה: הכנת דוחות ניהוליים ותפעוליים שונים, כולל שימוש במערכות מידע שונות. ...
היברידי
ראשון לציון
פורסם בעוד 2 שעות
כלל ביטוח ופיננסים מגייסת מיישב או מיישבת תביעות בריאות,אנשים שמעוניינים להיות חלק ממשהו גדול, להיות חלק מכללאנשים שיודעים לתקשר בסבלנות ...
משמרות
כפר יונהנתניהקדימה צורן
פורסם בעוד 2 שעות
מחפש/ת משרת בק אופיס? בעל/ת יחסי אנוש מעולים?קבוצת סלקום מגייסת נציג/ת תפעול ערוצי הפצה ומכרהתפקיד כולל שירות ותמיכה טלפונית לממשקים ...
משמרות
הוד השרון
פורסם בעוד 2 שעות
מחפש/ת לעבוד במקום עם תנאים מעולים, בתפקיד משמעותי ועם אנשים שהם כמו משפחה?אנחנו מחכים לך! נופשון פרח המשתלה תל אביב ...
הוד השרוןנתניהרעננה
פורסם בעוד 2 שעות
חברת AllJobs בנתניה מרחיבה את צוותי המכירות שלה!בא לך להשתלב בחברת אינטרנט מובילה, מסודרת ולהתפתח בה? אנחנו המקום! התפקיד כולל:יצירת קשר ומתן ...
הוד השרוןפתח תקווהראש העיןרעננה
פורסם בעוד 2 שעות
לחברת בניה ויזמית מובילה דרוש/ה משווק/ת במסגרת התפקיד: עבודה שוטפת מול אנשי המכירותמתן מענה ראשוני ללקוחות פוטנציאליים, טיפול ושימור לקוחותניהול ...
פתח תקווה
פורסם בעוד 2 שעות
לחברה ותיקה בפתח – תקווהדרוש מיקום: פתח תקווה (משרה מלאה Onsite) ניסיון נדרש: 2-3 שנים בתחום הגיבוי והסיסטם חברה צעירה, ...
פתח תקווה
פורסם בעוד 2 שעות
דרוש/ה עובד/ת ניקיון למשרד הייטק בלב תל אביב!במסגרת התפקיד:ניקיון משרדים ועמדות עבודה, ניקיון שירותים ומטבחוןעבודה בימים א'-ה'שעות 7:00-15:30שכר 44 ש"ח ...
נתיבות
פורסם בעוד 2 שעות
הצטרפו אלינו והשפיעו על חווית הלקוחות שלנו. תפעול וניהול מערך קו קופות. אנו מציעים הזדמנויות לקידום ופיתוח מקצועי.אל תפספסו להיות ...
אופקיםנתיבות
פורסם בעוד 2 שעות
דרושים למשתלה!אם חשוב לכם סביבה נעימה ועבודה עם אנשים טובים, בואו לעבוד איתנו.מרכז גינון של משתלת השתיל במושב תדהר מחפש ...
פורסם בעוד 2 שעות
מה כולל התפקיד?– מתן מענה לבעיות טכנולוגיות במוצרים ובקרה על תהליכי היצור– הובלת פרויקטים טכנולוגיים בתחום היצור– תיעוד תהליכי היצור ...
חדרהנתניהראשון לציון
פורסם בעוד 2 שעות
דרוש/ה מפתח/ת Dynamics CRM עם ניסיון בפיתוח והתאמה של מערכות Dynamics CRM MICROSOFT. התפקיד כולל פיתוח תוספים, התאמות מערכת, אינטגרציה ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.