כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
מנהל שרשרת אספקה|רכש ולוגיסטיקה
תל אביב
מלאה
פורסם לפני חודש 1
פורסמה ברשת
The Global Process Owner Sales & Orders fulfillment will play an integral role in leading, defining, improving, and transforming lead-to-order (LTO) , Order-to-cash (OTC) and Plan-to-Make (PTM ) processes across the Align-iTero global organization.
In this individual contributor role, you will apply systems and business processes knowledge and engage with key business stakeholders (global and regional) to ensure effective definition, development, and deployment of business processes across multiple users and systems. Leading Initiatives and Epics from ideation to successful adoption of new solutions and processes by the business users.
Key Responsibilities
Partner with and manage relations with business stakeholders from Sales Operations, Order Entry, Logistics, fulfillment, warehouse, and other teams to understand their business processes and capture business requirements for improvements and enhancements.
Evaluate and analyze existing processes for optimization, scalability, and ease of use. Identify opportunities for process improvements and new concepts that can add value to the business.
Define & prioritize a backlog of initiatives and features of the Sales and Operations domain.
Lead the requirements and solutions in transformative programs and various projects, including evaluating the impact on processes, redesigning and documenting processes, defining and documenting business requirements, and supporting all phases of the project through design, development, UAT, go-live, and stabilization post-go-live.
Own, prioritize & lead the delivery of ongoing process enhancements as per business needs and oversee the assimilation in the users environment.
Assess the feasibility of new business initiatives, requests, and needs.
Collaborate with other GPOs and solution Architects to develop, define, and refine standard processes as part of larger transformation programs.
Develop and deliver training to business users on new processes
Effectively communicate projects and processes related information to stakeholders within business teams, IT, and Global Ops teams

Requirements:
Bachelors or higher degree preferably in Computer Science, Information Technology, Industrial Engineering, Business (or equivalent relevant experience)
5-8 years experience in sales, ordering, fulfillment, and logistic business processes directly related role supporting projects with a record of successful implementation.
Technical knowledge or understanding in enterprise IT systems – CRM, CPQ, ERP, Order Management systems etc.
Experience working with SAP and Salesforce
Proficiency in Microsoft Suite (Excel, PowerPoint, Outlook, Visio, Teams, SharePoint) and with Jira (or other agile supporting tools)
Experience within a medical device company is a plus.
High proficiency in English: Speaking, writing and presentation capabilities.

To perform this role successfully, the individual must have the following skills –
A business acumen with business value & customer-centric approach
Strong analytical & problem-solving skills
Excellent oral & written communication skills with an ability to express complex concepts to a business users audience
Able to adapt and work optimally in an international environment and with team members in several countries
Strong organization skills and self-motivation
Exceptional determination, tenacity, self-motivation, and interpersonal skills
Ability to work in parallel on multiple projects and initiative

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
פורסם לפני 7 שעות
קבוצה עוצמתית ומובילה מחפשת אנשי צוות מוכשרים שישפיעו על עתידה – הצטרפו וצמחו איתנו!קבוצת אלקטרה מגייסת עוזר/ת מודד/ת / מכשירי/ית לפרויקט ...
חיפה
פורסם לפני 7 שעות
תיאור התפקיד:הכנה והעברת הדיווחים השנתיים לממונה על השכרהכנה והעברת הדיווח הרבעוני לאגף כספים.הכנת סימולציות לאגף משא"ן.הכנה והעברה של עלויות מעביד ...
משמרות
אריאלפתח תקווהראש העיןראשון לציון
פורסם לפני 7 שעות
לחברת ביטוח מובילה דרושים /ות נציגים /ות למוקדי השירות. שיחות נכנסות בלבד *ללא מכירות*.משרת בוקר, *ללא ימי שישי*אופציה למשמרות ערב.45 ...
משמרות
פתח תקווה
פורסם לפני 7 שעות
אם את/ה מחפש מקום עבודה יציב ומכבד לטווח הארוך המקום שלך אצלנו!לחברה גדולה ומתפתחת דרוש/ה נציג/ת מכירות וטלמיטינגהתפקיד מתאים לאנשים ...
מלאהמשמרות
חדרהנתניהפרדס חנה כרכור
פורסם לפני 7 שעות
לחברת מובילה בתחום דרושים /ות נציגי/ות למוקדי השירות.שיחות נכנסות בלבד – לא כולל מכירות!!!אווירה צעירה, שמחה, דינאמית ועם פוטנציאל להתקדםלתפקידים ...
חדרהפרדס חנה כרכור
פורסם לפני 7 שעות
תפקיד כניסה לעולם הטכנולוגי!חברת תקשורת ענק מחפשת נציגי /ות שירות, שיחות נכנסות, מתן שירות ומענה.מוקד עם אוירה צעירה, מלגות ללימודים, ...
פורסם לפני 7 שעות
לבית בלב כפר סבא דרוש/ה פיזיותרפיסט/יתעבודה כחלק מצוות פיזיותרפיה במחלקה, הטיפול כרוך בקשר מתמשך עם המטופלים.התפקיד מצריך ידע מקצועי מעמיק ...
היברידי
נתניהראשון לציון
פורסם לפני 7 שעות
לרשות ניירות ערך ועדת האכיפה המנהלית דרוש.ה עו"ד עוזר.ת משפטיעל הועדה:פעולת וועדת האכיפה המנהלית מוסדרת בחוק ניירות ערך בסמכות הוועדה ...
פתח תקווה
פורסם לפני 7 שעות
חברת Mertens – MalamTeam  מגייסת NOC לארגון מוביל בבני-ברק  תיאור התפקיד התפקיד כולל תפעול בקרה וניטור של כלל מערכות המחשבות ...
פורסם לפני 7 שעות
חברת Mertens – MalamTeam  מגייסת איש DevOps לארגון מוביל בירושלים   תיאור משרה:איש DevOps לצוות האחראי על הקמת סביבות בענן באמצעות ...
פתח תקווהראשון לציון
פורסם לפני 7 שעות
חברת Mertens – MalamTeam מגייסת טכנאי.ת PC לארגון גדול ומוכר בתל אביב. התפקיד כוללהשתלבות בצוות טכנאיי המחשוב ומתן תמיכה בתקלות ...
פורסם לפני 7 שעות
חברת Mertens – MalamTeam מגייסת טכנאי.ת PC לארגון גדול בבאר טוביה      תיאור משרה:טכנאי.ת מחשבים וציודי קצה הכולל מחשבים, מדפסות, מקרנים,נתבים, ...
באר יעקב
פורסם לפני 7 שעות
חברת Mertens – MalamTeam מחפשת מהנדס/ת איכות לקו ייצור ולפרויקטים עבור ארגון ביטחוני גדול ומוביל בבאר יעקב.במסגרת התפקיד תובילו את ...
ראשון לציון
פורסם לפני 7 שעות
חברת Mertens – MalamTeam מגייסת מפתח/ת SAS מומחה/ית בבניית ישומים אינטראקטיביים לארגון פיננסי  בשפלה דרישות: שליטה ב- SAS SCL (SAS Component ...
פורסם לפני 7 שעות
חברת Mertens – MalamTeam  מגייסת מנהל /ת צוות בדיקות לארגון מוביל בירושלים תיאור משרה: ניהול מעקב ובקרה על תהליכי בדיקות ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.