לחברת KONE חברה גלובאלית המתמחה במעליות ודרגנועים, אנו מגייסים למוקד השירות את חבר/ת הצוות הבא/ה.
נציג/ת שירות לקוחות לתפקיד דינמי, מעניין, עם אפשרויות פיתוח.
במסגרת תפקידך:
• איש/ת הקשר הראשונ/ה של הלקוחות, עם החברה.
• ניהול שיחות נכנסות ויוצאות, הבטחת תקשורת יעילה ופתרון בעיות בעזרת מתן שירות איכותי ושמירה על
שביעות רצון הלקוחות.
• מענה לשיחות באופן מקצועי, טיפול בקריאות ומתן פתרונות מהירים ויעילים.
• טיפול בבקשות שירות, ניתוב שיחות למחלקות הרלוונטיות ומעקב תוך עדכון הלקוחות.
• תיאום שיחות חוזרות.
• תיעוד במערכות השונות.
ביצוע שיחות מעקב לשביעות רצון הלקוחות כדי להבטיח שירות איכותי.
• תמיכה במחלקת השירות במשימות אדמיניסטרטיביות, דוחות וסטטיסטיקות.
• משמרות גמישות: בוקר, ערב + משמרת אחת ביום שישי או שבת (אחת לשבועיים)
• משמרת לילה אחת בשבוע
• הסדר יומי עם ארוחות
• בונוסים עבור עמידה ביעדים
• מיקום: נתניה – אזור התעשייה פולג

מוקדן/ית|שירות לקוחות|תמיכה טכנית
אזור השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהנתניהפרדס חנה כרכור
משמרות
רמת שכר
15,000
פורסם לפני 13 שעות
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך

בינת תקשורת מחשבים
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 4 שעות
לתפקיד מאתגר בחברה מובילה דרוש /ה Account Manager לעבודה עם לקוחות עסקיים- Enterprise .במסגרת התפקיד- ניהול תיקי לקוחות קיימים ויצירת ...