כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
Customer Success Manager|ייצור ותעשייה|מנהל מצוינות תפעולית|שירות לקוחות
פורסם לפני 3 שבועות
פורסמה ברשת
we are a global leader in cybersecurity, protecting over 100,000 organizationsincluding enterprises, governments, and service providersfrom next-generation threats using our AI-powered, cloud-delivered Infinity platform. We deliver holistic protection across network, cloud, workspace, endpoint, and security operationswith a prevention-first philosophy and one point of control. Our culture centers on customer trust, disciplined execution, data-driven quality, and results.
The Head of Customer Focus Excellence Center at our company Software Technologies will lead initiatives across the organization aimed at embedding a customer-first mindset and practices. This role involves driving cross-functional collaboration to enhance customer-centricity, developing educational programs, optimizing processes, and ensuring customer focus becomes integral across all functions including R&D, Product Management, Sales, Support, Services, and back-office operations.
Key Responsibilities
Develop and execute a comprehensive customer-centric strategy to embed customer focus deeply within all organizational functions.
Lead and facilitate cross-functional initiatives designed to improve customer experience across all touchpoints, from initial engagement through ongoing support and back-office interactions.
Create and implement educational programs and training designed to cultivate a strong customer-first culture throughout the company.
Collaborate with senior leadership across R&D, Product, Sales, Support, Services, and Operations to align strategies, processes, and systems to customer needs.
Champion continuous improvement initiatives aimed at optimizing customer-facing and internal processes to drive higher satisfaction and efficiency.
Develop and maintain robust analytics, metrics, and feedback loops to measure customer focus effectiveness and identify areas for improvement.
Represent customer interests internally by advocating for customer-centric enhancements, influencing product roadmaps, service designs, and operational processes.

Requirements:
Bachelors degree required; MBA or advanced degree preferred.
Minimum of 10+ years of leadership experience in customer experience, operational excellence, customer education, or related fields, preferably in cybersecurity, SaaS, or technology industries.
Proven track record in successfully driving customer-centric cultural transformations across diverse, global teams.
Experience developing and delivering comprehensive customer education and internal training programs.
Strong strategic thinking and operational execution skills with experience in process optimization methodologies
Excellent interpersonal, communication, and leadership skills, with the ability to influence and build credibility at all organizational levels.
Analytical and metrics-driven approach, capable of utilizing data-driven insights to inform strategic decisions and demonstrate improvements.
Experience in cybersecurity or related technology fields highly preferred.

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
ראש העין
פורסם לפני 7 שעות
לדינמיקה, רשת המובייל מספר 1 בישראל מקבוצת סלקום דרושים/ות נציגי /ות שירות למוקד הטלפוני בראש העיןמענק 10,000 ב-2 פעימות: 5,000 ...
גדרהיבנהראשון לציון
פורסם לפני 7 שעות
לחברה ותיקה בתחום מתן שרותי פיתוח וייצור מכשור ומערכות רב תחומיות בפארק המדע רחובות דרוש /ה טכנאי /ת מעבדות חוץהתפקיד ...
ראש העין
פורסם לפני 7 שעות
התפקיד כולל תמיכה בלקוחות פנים ארגוניים, עבודה עם תוכנות ייעודיות וגנריות.העבודה במשרה מלאה בימים א-ה. דרישות: ידע נרחב במערכות הפעלה ...
פורסם לפני 7 שעות
חברה קמעונאית מובילה מחפשת עוזר/ת חשב למחלקת הכספים תיאור המשרה: הכנת דוחות ניהוליים ותפעוליים שונים, כולל שימוש במערכות מידע שונות. ...
משמרות
כפר יונהנתניהקדימה צורן
פורסם לפני 7 שעות
מחפש/ת משרת בק אופיס? בעל/ת יחסי אנוש מעולים?קבוצת סלקום מגייסת נציג/ת תפעול ערוצי הפצה ומכרהתפקיד כולל שירות ותמיכה טלפונית לממשקים ...
הוד השרוןנתניהרעננה
פורסם לפני 7 שעות
חברת AllJobs בנתניה מרחיבה את צוותי המכירות שלה!בא לך להשתלב בחברת אינטרנט מובילה, מסודרת ולהתפתח בה? אנחנו המקום! התפקיד כולל:יצירת קשר ומתן ...
היברידי
ראשון לציון
פורסם לפני 7 שעות
כלל ביטוח ופיננסים מגייסת מיישב או מיישבת תביעות בריאות,אנשים שמעוניינים להיות חלק ממשהו גדול, להיות חלק מכללאנשים שיודעים לתקשר בסבלנות ...
משמרות
הוד השרון
פורסם לפני 7 שעות
מחפש/ת לעבוד במקום עם תנאים מעולים, בתפקיד משמעותי ועם אנשים שהם כמו משפחה?אנחנו מחכים לך! נופשון פרח המשתלה תל אביב ...
פתח תקווה
פורסם לפני 7 שעות
לחברה ותיקה בפתח – תקווהדרוש מיקום: פתח תקווה (משרה מלאה Onsite) ניסיון נדרש: 2-3 שנים בתחום הגיבוי והסיסטם חברה צעירה, ...
הוד השרוןפתח תקווהראש העיןרעננה
פורסם לפני 7 שעות
לחברת בניה ויזמית מובילה דרוש/ה משווק/ת במסגרת התפקיד: עבודה שוטפת מול אנשי המכירותמתן מענה ראשוני ללקוחות פוטנציאליים, טיפול ושימור לקוחותניהול ...
פתח תקווה
פורסם לפני 7 שעות
דרוש/ה עובד/ת ניקיון למשרד הייטק בלב תל אביב!במסגרת התפקיד:ניקיון משרדים ועמדות עבודה, ניקיון שירותים ומטבחוןעבודה בימים א'-ה'שעות 7:00-15:30שכר 44 ש"ח ...
נתיבות
פורסם לפני 7 שעות
הצטרפו אלינו והשפיעו על חווית הלקוחות שלנו. תפעול וניהול מערך קו קופות. אנו מציעים הזדמנויות לקידום ופיתוח מקצועי.אל תפספסו להיות ...
אופקיםנתיבות
פורסם לפני 7 שעות
דרושים למשתלה!אם חשוב לכם סביבה נעימה ועבודה עם אנשים טובים, בואו לעבוד איתנו.מרכז גינון של משתלת השתיל במושב תדהר מחפש ...
חדרהנתניהראשון לציון
פורסם לפני 8 שעות
דרוש/ה מפתח/ת Dynamics CRM עם ניסיון בפיתוח והתאמה של מערכות Dynamics CRM MICROSOFT. התפקיד כולל פיתוח תוספים, התאמות מערכת, אינטגרציה ...
פורסם לפני 8 שעות
מה כולל התפקיד?– מתן מענה לבעיות טכנולוגיות במוצרים ובקרה על תהליכי היצור– הובלת פרויקטים טכנולוגיים בתחום היצור– תיעוד תהליכי היצור ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.