טיפול בפניות לקוח המגיעות דרך משרד התקשורת, אמון הציבור, מועצה לצרכנות, פניות מנכ"ל, וגורמים נוספים.
התפקיד כולל תחקור מעמיק של הפניה במערכות החברה, ניתוח עובדות וממצאים וגיבוש המלצות לפתרון, העבודה כוללת מענה בכתב וטלפוני.

בנתניה ! רכז/ת Back office- יום עבודה מהבית
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהנתניהפרדס חנה כרכורראש העיןתל אביב
HOT mobile
Back office - שירות לקוחות|מוקדן/ית|נציג/ת שימור לקוחות|שירות לקוחות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהנתניהפרדס חנה כרכורראש העיןתל אביב
רמת שכר
15,000
פורסם לפני 6 ימים
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך

מחסני חשמל
משמרות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןזכרון יעקב / בנימינהחדרהחולון / בת יםחיפהטבריהיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהעכו / נהריהפרדס חנה כרכורפתח תקווהקריותראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 49 דקות
אם אתם/ן אוהבים/ות גאדג'טים,מוצרי חשמל ונהנים/ות לייעץ ולמכור – מקומכם/ן איתנו!הרשת המובילה בישראל מגייסת יועצי/ות מכירות תותחים/ות להצטרפות למשפחה שלנו. ...