דרוש/ה רכז/ת טיפת חלב.
במינהל לשירותי קהילה – באגף שירותי בריאות הציבור, במחלקה לשירותי סיעוד.
היקף משרה: 2 משרות: 50% משרה – 20 ש"ש, 40% משרה – 16 ש"ש.
מטרת התפקיד: תיאום וארגון המערך המנהלי והלוגיסטי של ה תחנה לצורך הבטחת העבודה השוטפת, תוך מתן מענה והכוונה למטופלים, בהתאם למדיניות המינהל, לנהלים עירוניים ולהנחיות הממונה. תחומי אחריות: ? מתן שירות לבאי התחנה ובכלל זה הכוו נתם לגורמים המקצועיים הרלוונטיים בהתאם לסוג הפנייה , ויסות במצבי עומס ולחץ ומתן מידע ומענה לפניותיהם השונות לרבות בירור וטיפול בבעיות שוטפות; ? קבלה וניתוב שיחות טלפוניות וביצוע תיאום טלפונ י בין גורמים פנים וחוץ עירוניים, עפ"י הנחיות הממונה; ? ניהול יומן זימון תורים של התחנה באמצעות המערכת הממוחשבת, תוך תיאום בין גיל הילד ומצבו הבריאותי לסוגי ומועדי החיסונים המומלצים על ידי משרד הבריאות, לרבות ביצוע תשאול למטופלים, מתן תזכורות וויסות תורי ההמתנה על פי סדר י עדיפויות; ? סיוע לממונה בארגון הרצאות והדרכות להורים, הפקת דוחות, טיפול בדואר נכנס ויוצא של התחנה, ניהול ארכיב תיקים רפואיים, ניהול מלאי הציוד בתחנה וכן מתן ש ירותי עזר שונים בעבודת המזכירות;
תאריך הגשת המועמדות: 27.07.2025 12:00.
במינהל לשירותי קהילה – באגף שירותי בריאות הציבור, במחלקה לשירותי סיעוד.
היקף משרה: 2 משרות: 50% משרה – 20 ש"ש, 40% משרה – 16 ש"ש.
מטרת התפקיד: תיאום וארגון המערך המנהלי והלוגיסטי של ה תחנה לצורך הבטחת העבודה השוטפת, תוך מתן מענה והכוונה למטופלים, בהתאם למדיניות המינהל, לנהלים עירוניים ולהנחיות הממונה. תחומי אחריות: ? מתן שירות לבאי התחנה ובכלל זה הכוו נתם לגורמים המקצועיים הרלוונטיים בהתאם לסוג הפנייה , ויסות במצבי עומס ולחץ ומתן מידע ומענה לפניותיהם השונות לרבות בירור וטיפול בבעיות שוטפות; ? קבלה וניתוב שיחות טלפוניות וביצוע תיאום טלפונ י בין גורמים פנים וחוץ עירוניים, עפ"י הנחיות הממונה; ? ניהול יומן זימון תורים של התחנה באמצעות המערכת הממוחשבת, תוך תיאום בין גיל הילד ומצבו הבריאותי לסוגי ומועדי החיסונים המומלצים על ידי משרד הבריאות, לרבות ביצוע תשאול למטופלים, מתן תזכורות וויסות תורי ההמתנה על פי סדר י עדיפויות; ? סיוע לממונה בארגון הרצאות והדרכות להורים, הפקת דוחות, טיפול בדואר נכנס ויוצא של התחנה, ניהול ארכיב תיקים רפואיים, ניהול מלאי הציוד בתחנה וכן מתן ש ירותי עזר שונים בעבודת המזכירות;
תאריך הגשת המועמדות: 27.07.2025 12:00.
דרישות:
השכלה תיכונית מושלמת )תעודת בגרות( בתוספת שנתיים ניסיון בתחומי ארגון ומינהל או השכלה תיכונית מלאה )12 שנות לימוד( בתוספת שלוש שנות ניסיון כאמור; רצוי קורסים בנושאי מזכירות ומינהל; ידע וניסיון בהפעלת מערכות מחשב ובשימוש בתוכנות לניהול משרד )Word,Excel וכו'(; כישורים ומיומנויות: יוזמה, כושר ארגון ותיאום; אחריות, סדר וארגון בעבודה; יכולת עבודה בצוות; כושר עמידה בלחצים הנובעים מעומס עבודה; אכפתיות, רגישות ויכולת יצירת תקשורת בין אישית טובה; כושר קיום מגע נאות עם עובדים, קהל ומוסדות; יכולת הפעלת שיקול דעת; כושר הבעה בכתב ובע"פ; ידיעת שפות: עברית – על בורייה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
השכלה תיכונית מושלמת )תעודת בגרות( בתוספת שנתיים ניסיון בתחומי ארגון ומינהל או השכלה תיכונית מלאה )12 שנות לימוד( בתוספת שלוש שנות ניסיון כאמור; רצוי קורסים בנושאי מזכירות ומינהל; ידע וניסיון בהפעלת מערכות מחשב ובשימוש בתוכנות לניהול משרד )Word,Excel וכו'(; כישורים ומיומנויות: יוזמה, כושר ארגון ותיאום; אחריות, סדר וארגון בעבודה; יכולת עבודה בצוות; כושר עמידה בלחצים הנובעים מעומס עבודה; אכפתיות, רגישות ויכולת יצירת תקשורת בין אישית טובה; כושר קיום מגע נאות עם עובדים, קהל ומוסדות; יכולת הפעלת שיקול דעת; כושר הבעה בכתב ובע"פ; ידיעת שפות: עברית – על בורייה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.