תיאור תפקיד:
מענה לשיחות ותיאום פגישות, סיוע אדמיניסטרטיבי למנהל המחלקה, טיפול בהזמנות רכש וציוד.
קשר מול ספקים ובעלי מקצוע וטיפול בחשבוניות. עבודה בסביבה ממוחשבת.
מישהו/י תקתקן/ית, אחראי/ת, מסודר/ת ויסודי/ת.
העבודה בסביבה משפחתית ונעימה, לטווח הארוך.
שעות העבודה: 08:00-17:00 אפשרי לעבוד עד 16:00.

דרוש/ה מזכיר/ת אחזקה לדיור מוגן ברחובות
מלאה
אזור השרוןאשקלוןחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהקרית גת / קרית מלאכיראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פילת מקב' היי קפיטל
אדמיניסטרציה|מזכיר/ה רפואי/ת|מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת|מנהל/ת משרד
אזור השרוןאשקלוןחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהקרית גת / קרית מלאכיראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
מלאה
פורסם לפני 2 ימים
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך

יונילינק
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 2 ימים
לארגון טכנולוגי מוביל דרוש/ה קניין/ית רכש בתחום ה-IT לניהול תהליכי רכש מורכבים, עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל, וליווי עסקאות טכנולוגיות ...