דרוש/ה מנהל /ת מוקד שירות ותביעות Passportcard Relocation התפקיד כולל: ניהול ואחריות מלאה על התפעול השוטף של המוקד, ניהול וליווי צוות המנהלים והעובדים, אחריות על עמידה ביעדים ושמירה על מצוינות בשירות, ביצוע בקרות שוטפות, ניהול תהליכים תפעוליים ועבודה שוטפת עם ממשקים מגוונים בארגון.
דרישות:
ניסיון קודם של כשנתיים בניהול צוות חובה תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים יוזמה,יכולת הנעה ואסרטיביות יכולת ראייה וחשיבה מערכתית כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) יכולת תיעדוף וניהול זמן אפקטיבי וניהול משימות מרובות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון קודם של כשנתיים בניהול צוות חובה תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים יוזמה,יכולת הנעה ואסרטיביות יכולת ראייה וחשיבה מערכתית כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) יכולת תיעדוף וניהול זמן אפקטיבי וניהול משימות מרובות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.