רכז/ת רכש, לוגיסטיקה ואדמיניסטרציה
לחברה מובילה דרוש/ה רכז/ת רכש ולוגיסטיקה, המשלב/ת אחריות גם על תחום האדמיניסטרציה. התפקיד כולל ניהול ממשקים עם ספקים, טיפול שוטף בלוגיסטיקה, רכש ומלאי, ותמיכה בתפעול הארגון
תחומי אחריות
ביצוע תהליכי רכש, כולל קבלת הצעות מחיר, ניהול מו"מ, הפקת הזמנות ומעקב שוטף
תיאום לוגיסטי של משלוחים, טיפול בשחרור מהמכס ובקרה על זמני אספקה
ניהול ספקים – הקמה, עדכון, ניהול הסכמים ותיעוד במערכת Priority
אחריות כוללת על ניהול מלאי של חומרי גלם, רכיבים ומוצרים מוגמרים
תפעול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, כולל ציוד משרדי, קליטת עובדים חדשים, סיוע בפעילויות רווחה ואירוח אורחים מחו"ל
אם את/ה מחפש/ת תפקיד מגוון עם אחריות רחבה ועניין יומיומי – זו ההזדמנות שלך