כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

מתאם לוגיסטיקה|קניין רכש|רכש ולוגיסטיקה
פורסם לפני 3 ימים
פורסמה ברשת
– ניהול תקציבים ורכש, איתור ספקים וסקרי שוק.
– ריכוז הפעילות המנהלית הקשורה לרכש ציוד רפואי.
– הקמת הזמנות רכש משלב הדרישה ועד קבלת המלאי.
– כתיבת מכרזים, ניתוח כלכלי של מכרזים, וכל הליכי המכרז הנדרשים, הגשות לוועדות מכרזים
– ביצוע מעקב אחר יישום תנאי המכרז ע"י הזוכים בהתאם להסכמים.
– עבודה מול ממשקיים פנימיים וחיצוניים, עיתוד מלאי.
– הכנת דוחות פרטניים ותקופתיים עפ"י נהלי הדיווח במחלקה.

משרה מלאה

דרישות:
– תואר ראשון חובה (עדיפות לעולמות הלוגיסטיקה והכלכלה)
– ניסיון בעבודה מול מע' מחשוב ERP, OFFICE (במיוחד אקסל) חובה
– אנגלית ברמה טובה (קריאה, הבנה וכתיבה) חובה
– ניסיון עבודה קודם במחלקת רכש- יתרון משמעותי
– הכרות עם מערכת הבריאות- יתרון משמעותי
– יכולת עבודה מול ממשקים רבים
– סדר, ארגון, דיוק ותשומת לב לפרטים
– יכולת עבודה עצמאית ובצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 3 ימים
חברתנו מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מנהל/ת מערכות ERP לחברות הבנות.תיאור משרה:אנו מחפשים מנהל/ת מערכות מידע מנוסה ומוכשר/ת, בעל/ת הבנה ...
מלאה
פתח תקווהראשון לציון
פורסם לפני חודש 1
קליטת חשבוניות ספקים והזנת נתונים למערכת.טיפול בהחזרי הוצאות וחשבוניות לקוחות.ביצוע התאמות בנקים וכרטיסי אשראי.הכנת דוחות חודשיים ושנתיים למחלקת הכספים.מעקב ובקרה ...
Elad Software
עבודה מהבית
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודשיים
אלעד מערכות מגייסת למטה החברה מנהל IT/ מנהל צוות מערכות מידע ?? מה התפקיד כולל?אחריות על כל תחום מערכות המידע ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.