כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

Customer Success Manager|שירות לקוחות
פורסם לפני 6 ימים
פורסמה ברשת
Were looking for a Customer Education Team Lead to take ownership of our customer learning strategy, team performance, and operational excellence. In this role, youll lead and scale key education programs, including our AI educational experience, help center, customer community, video content our customer academy and in product education, webinars. Youll be responsible for ensuring each of these channels delivers clear, actionable, and engaging learning experiences that drive user enablement and product adoption. You'll also manage a growing team, coordinate cross-functional initiatives, and continuously optimize content delivery using performance data and feedback.

Key Responsibilities:
Lead the team: Manage onboarding, hiring, sprint planning, and professional growth across the customer education team
Optimize AI and data use: Utilize AI and track data and self-service metrics to guide improvements in automation and education strategy

Set the strategy: Define and align the teams OKRs, project priorities, and content roadmap with company goals

Oversee content quality: Review and approve Help Center articles, video scripts, academy videos, community posts, in-product messaging and more to ensure high clarity and tone

Manage high-impact projects: Own large-scale education initiatives from planning through execution

Drive operational excellence: Implement tools and workflows to improve the teams efficiency and output

Partner across teams: Collaborate with Product, Support, Customer Success and other teams to align content with key initiatives

Requirements:
3+ years of experience designing and managing customer education programs in a SaaS environment – Must
Help Centers, LMS Academies, and AI – priority
Customer communities and webinars – Advantage
Proven track record of improving self-sufficiency and reducing ticket volume through education.
Fluent English- Must
At least 1 year in a leadership role involving hiring, coaching, and performance reviews – Advantage
Hebrew speaker – Advantage

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 3 ימים
דרוש/ה מפקח אזורי גזרת ירושלים והסביבהתיאור התפקיד: אחריות על סידורי עבודה וניהול שוטף של צוותי שטח. הנעת עובדים, הדרכה וליווי ...
פורסם לפני 6 ימים
Were looking for an experienced, strategic, and hands-on Head of Support to lead our global customer support organization . You ...
ארגון נכי צה"ל
מלאה
אילתאשקלוןבאר שבעדימונה / ערד / ים המלחקרית גת / קרית מלאכי
פורסם לפני חודש 1
• מחלקת חברים מהווה את חוד החנית של בית הלוחם. • המחלקה הינה מרכז שרות ומידע לפעילויות הבית וכך מהווה ...
גב מערכות צפון
מלאה
זכרון יעקב / בנימינהחיפהטבריהעכו / נהריהפרדס חנה כרכורקריות
פורסם לפני 2 חודשים
חברת פינטק גלובלית מגייסת מנהל /ת הדרכה וידעהתפקיד כולל:– פיתוח ותחזוקת מאגרי ידע, עדכון שוטף של התכנים והתהליכים (אתר ידע ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.