כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

Back Office|Back Office / בק אופיס|אדמיניסטרציה|מזכירות / פקידות|מזכירות בכירה|מכירות|עוזר אישי
פורסם לפני שבוע 1
פורסמה ברשת
Were looking for a highly motivated, detail-oriented personal assistant to work closely with our Co-Founder and President in Tel Aviv. Youll be a trusted, reliable, and invaluable first responder, playing a critical role in supporting our executive team. If youre a hard worker with a get-things-done attitude, unlimited enthusiasm for going the extra mile, and a knack for tech, design, and the startup ecosystem, this exciting opportunity is for you.

This position is pivotal in ensuring seamless operations for our President and Co-founder, and by extension, our broader C-suite. You'll be at the heart of our fast-paced environment, contributing to the efficient flow of critical communications and strategic initiatives.

In this role you'll:

Oversee and manage day-to-day calendar, meetings, and travel.

Handle communication for meetings, conference calls, invitations, and events.

Support board meeting coordination and prepare necessary materials.

Manage expenses and perform general administrative duties.

Take on special projects and provide additional administrative support for our C-suite and executive team.

Ensure the Presidents schedule and communications are managed flawlessly, allowing him to focus on strategic priorities.

Requirements:
Impeccable written and verbal fluency in English and Hebrew.

Strong organizational and planning skills, with a super detail-oriented approach to ensure nothing gets past your radar.

Excellent time-management skills with the ability to multitask and prioritize, especially with a long to-do list.

High EQ, great people skills, and a collaborative team player mindset.

Super tech-savvy with Google Apps, Calendar, various SaaS tools, and Mac, with a proactive and resourceful approach to problem-solving and strategic thinking.

Ability to work in an office environment a minimum of 3 days a week.

Enthusiasm about learning and adapting to the exciting world of AI a commitment to exploring this field is a fundamental part of our culture.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
הוד השרוןנתניהרעננה
פורסם לפני 2 ימים
ימים א-ה בין השעות 9-17,ללא שישי!שכר גלובלי 10K-11K,תלוי התרשמות וניסיוןמה כולל התפקיד? תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת באנשי המכירות ובלקוחות עבודה מול ...
פורסם לפני 3 ימים
אנו מחפשים מנהל /ת משרד אדריכלים, אוהב אנשים, אחראי/ת ובעל/ת יוזמה.תחומי אחריות עיקריים: ניהול יומנים ולז שוטף למשרד. מעקב גביה ...
פתח תקווה
פורסם לפני 7 ימים
אנו מחפשים/ות מזכיר/ה טכני/ת עם אנרגיות חיוביות וראש גדול, שיהוו את הלב הפועם של המוסך שלנו.מיקום המשרה: פתח תקווהאם אתם/ן ...
פורסם לפני 7 ימים
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לניהול ותפעול שוטף של המשרד.התחלה מיידיתמשרה מלאה 9:00 – 17:30 בני ברקהתפקיד כולל: תיאום יומנים ופגישות, הגשת ...
פורסם לפני שבוע 1
As a member of our People team in Israel, youll play a key role in creating a workplace where employees ...
מלאה
שדרות
פורסם לפני חודש 1
דרוש/ה מזכיר/ת אגף הגזברות. היקף העסקה: 100%.מועד איוש: מיידי.תיאור התפקיד:ביצוע עבודות מזכירות, ניהול ותמיכה אדמיניסטרטיביים באגף הגזברות, עפ"י הנחיות הממונה: ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.