– ניהול שוטף של מערך המוצר עבור החטיבה החל משלב התמחור ואפיון דרך היבוא והלוגיסטיקה ועד למסירה ללקוח.
– ניהול הקשר מול היצרן: תכנון ואפיון מוצרים אל מול מתחרים, הגדרת מחירים והשקות
– זיהוי הזדמנויות אצל היצרן והזדמנויות בשוק, זיהוי מגמות, ניתוחי שוק, תחזיות ותכנון מותאם של הפעילות העסקית
– ניהול הקשר מול הרשת
– ניהול הממשק עם משרדי הפרסום על בנייה והפקה של חומרים שיווקיים, קידום השקות, כולל הכנה תפעולית לקמפיינים
– הדרכות מקצועיות
– ניהול ייבוא ומלאי
– ניהול הקשר מול היצרן: תכנון ואפיון מוצרים אל מול מתחרים, הגדרת מחירים והשקות
– זיהוי הזדמנויות אצל היצרן והזדמנויות בשוק, זיהוי מגמות, ניתוחי שוק, תחזיות ותכנון מותאם של הפעילות העסקית
– ניהול הקשר מול הרשת
– ניהול הממשק עם משרדי הפרסום על בנייה והפקה של חומרים שיווקיים, קידום השקות, כולל הכנה תפעולית לקמפיינים
– הדרכות מקצועיות
– ניהול ייבוא ומלאי
דרישות:
– ניסיון כמנהל/ת מוצר או כעוזר/ת מנהל /ת מוצר – חובה
– ניסיון מארגונים גלובאליים
– אנגלית ברמת שפת אם המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– ניסיון כמנהל/ת מוצר או כעוזר/ת מנהל /ת מוצר – חובה
– ניסיון מארגונים גלובאליים
– אנגלית ברמת שפת אם המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.