לחברה מובילה בתחום מוצרי הצריכה דרוש/ה אנליסט/ית Trade Marketing לתפקיד משמעותי שמשלב בין ניתוח נתונים, הבנה מסחרית והובלת שיתופי פעולה עם כלל ממשקי הארגון והספקים.
במסגרת התפקיד:
– ניהול והובלת הממשקים מול גורמי סחר, שיווק, מכירות וספקים חיצוניים.
– בנייה וניתוח של פלנוגרמות בהתבסס על נתוני מכר, התנהגות צרכנים וסגמנטציה של נקודות מכירה.
– אפיון ותכנון לייאאוטים מותאמים לחנויות בהתאם לתנאי שטח, תחרות ומאפייני הקונים.
– ביצוע אנליזות שוטפות לקטגוריות ומעקב אחר מגמות שוק, לצורך מקסום מכירות, רווח ונתח שוק.
– מתן מענה לצרכים מהשטח והמלצה על שינויים בהתאם לנתונים.
– הפקת דוחות חודשיים/רבעוניים עם תובנות והמלצות אופרטיביות.
דרישות:
– תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / שיווק חובה
– ניסיון או היכרות עם תחום מוצרי הצריכה חובה
– שליטה גבוהה מאוד ב-Excel חובה
– יכולות אנליטיות גבוהות והבנה עסקית
– היכרות עם מערכות פלנוגרמות יתרון
– ניסיון עם StoreNex המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / שיווק חובה
– ניסיון או היכרות עם תחום מוצרי הצריכה חובה
– שליטה גבוהה מאוד ב-Excel חובה
– יכולות אנליטיות גבוהות והבנה עסקית
– היכרות עם מערכות פלנוגרמות יתרון
– ניסיון עם StoreNex המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.