כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

Back Office|Back Office / בק אופיס|אדמיניסטרציה|כללי וללא ניסיון|מכירות|מתאים גם לחיילים משוחררים|נציגי שירות לקוחות|עבודה ראשונה|עובד לעבודה משרדית|שירות לקוחות
פתח תקווה
דוברי שפות
פורסם לפני 4 ימים
פורסמה ברשת
רוצים להיות חלק מחברה מובילה בתחום הליסינג בפתח תקווה?
הצטרפו לצוות המנצח שלנו כנציג.ת שירות ותפעול ותיהנו מעבודה דינמית ומאתגרת!

התפקיד כולל:
מתן מענה ללקוחות החברה, תיאום שירות מול מוסכים, טסטים וטיפולים ועוד.

*עבודה במשרה מלאה ימים א-ה בשעות 8-17*
**שכר- גבוה, תלוי ניסיון**
***עובד.ת חברה מהיום הראשון, תנאים סוציאליים מעולים***

דרישות:
-ניסיון בתוכנות office- חובה
-אוריינטציה טכנולוגית ויכולת למידה מהירה
-ניסיון בתחום השירות-יתרון
-ניסיון בתחום הרכב- יתרון משמעותי
-מולטיטסקינג, אחראיות, הפגנת יוזמה ויצירתיות, יחסי אנוש מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
חדרהחרישקיסריה
פורסם לפני 4 ימים
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה טכנולוג/ית ייצור דרישות: – תואר מהנדס/ת כימיה חובה.– ניסיון ניהולי/טכנולוגי במפעל תהליכי לפחות שנה.– יכולת הנעת ...
דוברי שפות
פורסם לפני 4 ימים
ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעולי של מחלקת הגיוסקשר עם מועמדים: זימונים, ראיונות טלפוניים וליווי בתהליךעדכון מערכת הגיוס, הפקת דוחות וניתוח נתוניםפרסום משרות ...
דוברי שפות
יבנהראשון לציון
פורסם לפני 5 ימים
לארגון מוביל בראשל"צ דרוש/ה מתאמ/ת בק אופיס ותומכ/ת מכירות התפקיד כולל:תמיכה באנשי מכירות, הכנת הצעות מחיר והכנסת הזמנות.מענה ותמיכה בלקוחות ...
דוברי שפות
פורסם לפני שבוע 1
קליניקת בוטיק לפיזיותרפיה בהרצליה מחפשת עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה למשרה חלקית (עבודה במשמרות). אנו מציעים אווירה משפחתית וכיפית עם תנאים מעולים!*תיאור ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.