כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

אדמיניסטרציה|מזכירות / פקידות
רעננה
דוברי שפות
רמת שכר
15,000
פורסם לפני 3 ימים
פורסמה ברשת
דרוש/ה מזכיר/ת מנהל /ת המוקד העירוני (מזכיר/ת מחלקה).
תיאור התפקיד:
תפעול אדמיניסטרטיבי של פעילות המוקד העירוני, מענה טלפוני וניתובו לגורם הרלוונטי, תוך סיוע, הכוונה ושירות לתושבי ועובדי העירייה לפי הנחיית הממונה והרשות המקומית.
עיקרי התפקיד:
טיפול במידע נכנס לרבות ריכוז הנתונים, מיון, הפצה, קטלוג, תיוק וכיו"ב.
טיפול בפניות התושבים למנהל המוקד, כולל: מענה טלפוני, מענה בדוא"ל.
מענה לפניות בעלי תפקידים בארגון, לרבות ריכוז בקשות לשינויים, הארכת צפי ביצוע, טיפול להוצאת מידע.
ניהול יומני פגישות של מנהל /ת המוקד וסגן/ית מנהל /ת המוקד.
סיוע למנהל בתיאום הדרכות, ימי עיון, הכשרות וכד'.
תיאום ראיונות, אבחונים למועמדים לעבודה.
הקלדת סיכומים ופרוטוקולים של פגישות ודיונים, הוצאת מכתבים לתושבים וכד'.
הכנת חומרים לפגישות, לרבות הכנת מסמכים ומצגות, הפקת דו"חות.
ניהול שוטף של המשרד, לרבות ניהול תקציב הוצאות משרד, הזמנת כיבוד וציוד משרדי, שבר ואחזקה.
ניהול ספקים, לרבות ריכוז הצעות מחיר, מעקב הזמנות עבודה ותשלומים.
ביצוע בקרה פנימית במוקד בכפיפות מקצועית לראש מדור בקרה.
ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
היקף משרה: 100%.
תאריך הגשת המועמדות: 2.11.25 13:00.

דרישות:
תנאי סף:
השכלה:
12 שנות לימוד- יש להציג אישור.
ניסיון מקצועי:
ניסיון בתחום האדמיניסטרציה- יתרון.
דרישות נוספות:
יכולות ארגון, תכנון, ביצוע, בקרה ופיקוח.
תודעת שירות גבוהה. ניסיון במוקד שירות יתרון.
יחסי אנוש מעולים ויכולת התמודדות עם מצבים מורכבים (שיחה קשה, לקוח נרגז).
יכולות למידה גבוהות ואוריינטציה לעולם הטכנולוגיה.
יכולת ניתוח והסקת מסקנות.
יכולת עבודה בריבוי משימות.
יכולת עבודה עצמאית.
יכולת יצירת ממשקי עבודה תקינים מול שותפים, מול הנהלת המוקד ומול נציגי השירות במוקד.
שליטה מלאה בתוכנות ה-OFFICE, סביבת האינטרנט ורשתות חברתיות
יכולת ניהול מו"מ.
עברית – ניסוח בכתב ובעל-פה ברמה גבוהה מאוד.
גמישות בשעות העבודה ונכונות להקפצות.
המלצות יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד
קורס מכירות מתקדם זה מקנה שיטה מובנית מבוססת שנים רבות של ניסיון מעשי והצלחות. זוהי הכשרה פרקטית המקנה כלים ומיומנויות לטיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות. יש כיום כ2400 משרות מכירות פתוחות בשוק בחברות וארגונים מכל הסוגים והגדלים (מכירות טלפוניות, פרונטליות, ודיגיטליות)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
אזור השרוןאזור מרכז - גוש דןהרצליה / רמת השרוןעבודה בכל הארץ
פורסם לפני יום 1
מי אנחנו:חברה פיננסית, דינאמית וצומחת, מהמובילות בתחום התשלומים בנקודות מכירה, המאפשרת תשלום ללקוחות בתי עסק בתהליך דיגיטלי, קצר ופשוט.החברה הינה ...
דוברי שפות
חיפהטירת כרמלנשר
פורסם לפני יום 1
חברת הפלגות נופש ומלונאות מהמובילות בישראל מחפשת מועמד/ת שאפתנ/ית ובעל/ת חזון לעולם התיירות והאירוח לתפקיד עתודה ניהולית שיכשיר/תכשיר לניהול צוות ...
דוברי שפות
פורסם לפני יום 1
תכנון ותאום טכנאיםתאום הובלות דרישות: ניסיון בתאומים, ניסיון בשרות לקוחותניסיון בתוכנות אופיס, EXCEL בפרטשעות עבודה:  8:00-17:00תנאים טובים למתאימים * המשרה מיועדת לנשים ולגברים ...
דוברי שפות
ראשון לציוןרעננה
פורסם לפני יום 1
דלק מוטורס מחפשת אותך!מתחם אולמות התצוגה של דלק מוטורס בירושלים, רעננה וראשון-לציון (FORD, MAZDA,BMW, BOX) VOYAH) מחפש להגדיל את המשפחה ...
דוברי שפות
נתניהראש העיןרעננהשוהם
פורסם לפני יום 1
מתן שירות אישי ומקצועי מלא ללקוחות עסקיים SMB מקצה לקצה, מטפלים בסלולאר, קוויניהול תיק לקוח- שירות, מכירה ושימורשימור אגרסיבי של ...
דוברי שפות
ירושלים והסביבה
פורסם לפני יום 1
לסוכנות ביטוח מובילה בתחום הפנסיוני ופיננסי דרוש /ה רפרנט /ית ביטוח.התפקיד כולל: ליווי, שירות ותפעול ללקוחות פרימיום, טיפול בתביעות, הוצאות ...
דוברי שפות
חיפה
פורסם לפני יום 1
לחברת שילוח בינלאומית ועמילות מכס דרוש/ה מתאם/ת יצוא שילוח ועמילות לעבודה בחיפה.במסגרת התפקיד:* טיפול בהזמנות לקוח.* שירות לקוחות.* עבודה מול ...
דוברי שפות
פתח תקווה
פורסם לפני יום 1
תיאור התפקיד:– עבודה שוטפת מול ספקים בחו"ל ולקוחות בארץ – מעקב אחר משלוחים ודיווחי סטטוס שוטפים – תיאום בין חברות ...
דוברי שפות
אריאלפתח תקווהראש העין
פורסם לפני יום 1
לחברת שיווק באזור התעשייה ברקן דרוש /ה פקיד /ת בק אופיס למחלקת השיווק.עבודה כוללת: תמיכת בק אופיס לסוכנים בשטח.טיפול בהזמנות ...
דוברי שפות
עבודה בכל הארץ
פורסם לפני יום 1
בזק מחפשת את הטובים ביותר!להנחיית מנהלים ועובדים בתחומי השירות והמכירה. תיאור התפקיד:הנחיית סדנאות ואימון עובדים ומנהלים בנושא שירות, שמור ומכירות,איתור ...
דוברי שפות
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
פורסם לפני יום 1
– קבלת לקוחות במשרדי המכירה ובשטח הפרויקטים– הצגת הפרויקטים בצורה מקצועית, אמינה ומשכנעת– ניהול תהליך המכירה מקצה לקצה: החל מהליד ...
דוברי שפות
פורסם לפני יום 1
קבלת פניות מלקוחות המעוניינים בהלוואות, ביצוע חיתום – בדיקת זכאות, ניתוח מסמכים פיננסיים והערכות סיכון, מתן שירות וליווי הלקוח לאורך ...
דוברי שפות
נתניה
פורסם לפני יום 1
למשרד נסיעות בנתניה דרוש/ה סוכן/ת נסיעות. התפקיד כולל: – התאמת מוצרי תיירות (טיסות, בתי מלון ועוד)– מענה טלפוני, ביצוע תהליך המכירה ...
דוברי שפות
אשקלון
פורסם לפני יום 1
לחברה יזמית קבלנית מובילה דרוש/ה מתאם/ת שינויים. התפקיד כולל:– הקמת פרויקטים מול ספקים.– ייעוץ ותכנון שינויים.– ניהול שוטף מול דיירים, ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.