תיאור התפקיד:
המדריך מהווה דמות בוגר ומודל לחיקוי התומך ברצף הנוכחות בחללי ביה"ס במהלך יום הלימודים במרכזים
הקהילתיים / מועדוני הנוער ובפעילות החינוך הבלתי פורמלי. המדריך יהיה בעל ניסיון והכשרה מתאימה בעבודה עם ילדים ובני נוער ובעל "תקשורת" טובה עם תלמידים ובאי בית הספר .
תפקידיו ותחומי אחריותו:
• סיור בכל הזירות הרלוונטיות בביה"ס, סיוע "בהרגעת הרוחות" ובנקיטת צעדים למניעת הסלמה לפני ובזמן
אירוע אלים.
• דיווח על אירועים חריגים לאיש צוות האחראי לטיפול באירוע ולצוות הניהולי של בית הספר.
• מתן חוות דעת מקצועית בישיבות ביה"ס, כולל הצגת הנושאים.
• עידוד תלמידים במצבי מצוקה לפנות לגורמים החינוכיים והטיפוליים בבית הספר.
• תיעוד אירועים, תוך הקפדה על כללי החיסיון ותוך התייחסות למקום האירוע למעורבים למועד ולגורם החינוכי
אליו הופנה האירוע לטיפול .
• מגיע למוסדות, ארגונים ומסגרות הרלבנטיים לתהליך ההתערבות של הנער/ה, כגון: מוסדות חינוך, חוק ומשפט,
ביקורי בית וכיו"ב.
• התווית מדיניות וגיבוש תכניות עבודה בתחום המוגנות, ליווי ובקרה של הפעילות .
• שילוב צרכי אוכלוסיות ומגזרים שונים בקהילה בפעילויות חינוכיות, קהילתיות ותרבותיות.
• מתן דיווחים ועדכונים לצוות הניהולי של בית הספר.
• משתתף בהשתלמויות, בכנסים ובפיתוח מקצועי בהתאם למדיניות המחלקה לקידום נוער והאגף לחינוך ילדים
ונוער בסיכון.
• עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
תנאי העסקה:
• שכר שעתי בהתאם לחוקת העבודה לעובדי הרשויות המקומיות על פי שעות בפועל (בדר"כ 30 שעות בשבוע.)
• המשרה אינה קבועה והמשך העסקה כפוף לתקציב המשרד הממשלתי.













