תפקיד מרכזי ומשמעותי במחלקת הרכש וההתקשרויות של הארגון, הכולל ליווי מקצועי של תהליכי המכרזים וההתקשרויות משלב ההכנה ועד לחתימת החוזה.
תיאור התפקיד:
– ניהול וליווי של הליכי מכרזים והתקשרויות מול גורמים פנימיים וחיצוניים
– סיוע בהכנת מסמכי מכרז, פרסומים, מענה לשאלות ובדיקת הצעות
– עבודה שוטפת מול המחלקה המשפטית, מנהלים וגורמים מקצועיים בארגון
– אחריות על עדכון ומעקב אחר חוזים, הארכות ותהליכי התקשרות
– ניהול אדמיניסטרטיבי של תחום המכרזים והרכש
דרישות:
– ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי הקשור למכרזים / רכש / חוזים חובה
– ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי הקשור למכרזים / רכש / חוזים חובה
– היכרות עם הליכי עבודה במגזר הציבורי יתרון משמעותי
– שליטה ביישומי Office ויכולת עבודה מרובת ממשקים
– אחריות, סדר ודיוק, ויכולת עבודה עצמאית
** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.























