איך יראה היום שלך:
איש.ת מקצוע עם יכולות טכניות רחבות, שישמש.תשמש כיעד לכל בעיה טכנית מורכבת
התפקיד משלב אחריות על מערכות ליבה, לצד תמיכה בצוותי פיתוח ותמיכה, כולל כתיבת סקריפטים ואינטגרציות.
*תחזוקה ותפעול של מערכות VoIP (Asterisk / Kamailio).
DB Management & Optimization – ניהול, טיוב ואופטימיזציה של בסיסי נתונים (MySQL/PostgreSQL).
*SIP/RTP analysis באמצעות Wireshark, VoipMonitor.
*ניהול שרתי Linux (Debian, CentOS, Ubuntu) – firewall, crontab, services.
*Virtualization (Proxmox / VMware / Citrix) – ניהול Templates, Snapshots, Backups.
*כתיבת סקריפטים (PowerShell / Bash / Python) לטובת אוטומציה ותמיכה בצוותי פיתוח.
*Integration Support – סיוע באינטגרציה בין מערכות פנימיות ו-API. סיוע לתמיכה.
*עבודה מול צוותי Dev & Support כ-Tier 2 escalation point.
*יצירה וניהול Dashboards ב-Grafana / Prometheus, ניטור עם Zabbix.















