עד כמה בוער בך להוביל?
לגולן טלקום מקבוצת סלקום דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות גולן
התפקיד כולל אחריות מלאה על פעילות המענה הטלפוני והדיגיטלי.
אחריות על עמידה בביצועים ומדדים תפעוליים, שירותיים ואיכותיים, תוך חתירה מתמדת להתייעלות ושיפור התפוקות – עמידה ביעדי זמינות, לקוח חוזר, תפוקה, מכר, נטישה ועוד.
ניהול ישיר של מנהלי צוותים – חניכה, אימון ופיתוח הצוות מקצועית ואישית.
אחריות על שגרות הניהול של המוקד – קיום תדריכים, ישיבות צוות, משובים, חיזוקים מקצועיים, נוכחות נציגים וכו'.
מעקב ובקרה אחר נהלי העבודה בעולמות השירות והמכר: צמצום נטישת לקוחות, איתור בעיות שורש וצמצומן.
ריכוז וזיהוי בעיות בתהליכי עבודה ונהלים מהשטח והצפתם לממשקים רלוונטיים בחברה.
מעורבות בתהליכי גיוס, פיתוח ושימור עובדים, שביעות רצון עובדים וצמצום תחלופה במוקד
עבודה במשרה מלאה ובמסגרת שעות נוספות בהתאם לצרכי המערכת.
נשמח להכיר (:
פורסם לפני 6 ימים
פורסמה ברשת


















