מנהל תחום שיווק וטרייד – אחראי על בניית האסטרטגיה שתוביל לפיתוח המותג בעולמות החלבון, אחראי על פיתוח ובניית פעולות הסחר מול הקמעונאים/ערוצי המכירה.
תחומי אחריות
-בניית האסטרטגיה העסקית והשיווקית של המותג כולל תכנית עבודה שנתית, בשיתוף הספקים למותגים הבינלאומיים.
– ניהול כל תמהיל השיווק – מיתוג, אריזה, תמחור, פרסום ושיווק וכו
– ניהול עסקי של המותג – אחריות ליעדי מכירות, נתחי שוק ורווחיות
– יישום והוצאה לפועל של תכנית השיווק השנתית כולל:
א. השקת מוצרים חדשים
ב. תכנון ומעקב פעילות המבצעים ותקציב ההנחות מול מחלקת השופר
ג. ניהול התקשורת השיווקית (ופרסום, יחסי ציבור, קד"מ) תוך עמידה בתקציב ההוצאות
ד. ניהול ממשקי שרשרת אספקה – תחזיות מכירה, מעקב רמות מלאי , מעקב זמינות למכירה וכו'
ה. הכרות מעמיקה עם הצרכן , הקטגוריות המתחרים
– עבודה מול המפעלים והספקים הבינלאומיים –איתור הזדמנויות חדשות למותג.
– ניהול ופיתוח כלים מסחריים לבניית ערוצי מכירה בקרב קמעונאים רלוונטיים בשוק הקמעונאי והמקצועי , בניית תוכניות עבודה עם לקוחות, מעקב ובקרה על היישום והניראות של המותג בנק' המכירה











