כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

משפטים|עורך דין
חיפה
מלאה
פורסם לפני 3 ימים
פורסמה ברשת
*דרוש/ה  עורך /ת דין עם ניסיון בדיני עבודה*
למשרד עורכי דין מוביל בדיני עבודה בחיפה דרוש עורך /ת דין מקצועי, עצמאי ובעל יכולת לנהל תיקים באופן מלא, לעבודה מאתגרת ודינמית.

דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות כ עורך /ת דין .
ניסיון של שנה לפחות בהופעות בבית הדין.
ניסיון בדיני עבודה וליטיגציה בביהד לעבודה.
יכולת עבודה עצמאית מלאה: ניהול תיקים מקצה לקצה, כתיבת כתבי בית דין, הכנת עדים והופעות בבית הדין.
יכולת ניסוח גבוהה ותקשורת מצוינת עם לקוחות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
מלאה
כרמיאל
פורסם לפני 19 שעות
משרה ליועץ /ת משפטי /ת שעיקר ההתמחות בדיני מכרזים, ודיני עבודה, ניסוח משפטי, הכנת כתבי בית דין, הופעות בבתי משפט. ...
מלאה
פורסם לפני שבוע 1
לחברת נדל"ן דרוש /ה עורך /ת דין /יועץ /ת משפטי /ת למחלקה המשפטית. התפקיד כולל:* עריכת הסכמי מכר.* דיווחים ללשכת ...
פורסם לפני 2 שבועות
לקבוצת תמורה פנסיה ופיננסים דרוש/ה מנהל/ת תיק טלפוני בעל/ת רישיון פנסיוני.התפקיד כולל ביצוע פגישות טלפוניות עם מבוטחים בנוגע לתיק הביטוחי ...
פורסם לפני 2 שבועות
לחברה לניהול תיקים דרוש/ה מתמחה למחלקת לקוחות פרטיים:במסגרת התפקיד:סיוע למנהלי תיקים בחברה, ביצוע בקרות וסיוע בפעילות השוטפתפעילות מקצועית מול לקוחות ...
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
פורסם לפני 2 שבועות
ניסוח כתבי בי דין ומסמכים משפטייםליטיגציה אזרחית, מסחרית ונדל"ניתליווי עסקאות נדל"ן וניהול מו"מ דרישות: רישיון עו"ד – חובה1-2 שנות ותקניסיון ...
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
משרד עו"ד בוטיק בת"א מחפש עו"ד למחלקת דיני עבודה. התפקיד כולל:ייעוץ וליווי שוטף למעסיקיםהופעות בבתי המשפט וניהול מו"ממתן חוות דעת ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.