כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

Customer Success Manager|מחשבים ורשתות|מנהל שירות לקוחות|מנהל תמיכה טכנית|נציגי שירות לקוחות|נציגי תמיכה טכנית|עבודה ראשונה|שירות לקוחות
מלאה
רמת שכר
15,000
פורסם לפני 3 ימים
פורסמה ברשת
Were looking for a forward-thinking, hands-on leader to guide our Global Customer Support through its next phase one powered by AI, automation, and innovation. With our AI chatbot now handling a large portion of basic inquiries, your role will focus on reshaping and optimizing support operations around this new reality, ensuring that people and AI work together smoothly and effectively. Youll bring a strategic, data -driven mindset and an ability to evolve processes, teams, and performance standards in an AI-powered environment.
What am I going to do?:
* Lead and own global customer support performance: Define, monitor, and achieve all SLAs and KPIs to ensure operational excellence.
* Optimize support operations in an AI-powered workflow: Redefine processes, responsibilities, and workstreams now that the AI chatbot is live, ensuring seamless collaboration between agents and AI systems.
* Develop a forward-thinking support strategy: Continuously evolve our customer support vision to stay aligned with AI-driven service models, emerging technologies, and industry best practices.
* Standardize and optimize operations: Establish global procedures, policies, and standards to support 24/7 customer operations.
* Leverage insights and data : Analyze support metrics, dashboards, and customer feedback including AI performance data to identify trends, challenges, and opportunities for improvement.
* Collaborate cross-functionally: Partner with product, operations, and other teams to ensure AI tools and human workflows remain aligned with business goals and evolving customer needs.
* Build and empower teams: Recruit, train, and mentor Customer Support Team Leaders, guiding them through new AI-integrated workflows and fostering adaptability, ownership, and continuous learning.
* Inspire and drive culture: Champion our values by cultivating innovation, teamwork, and a customer-first mindset within an evolving support environment.
* Ensure resolution excellence: Take ownership of complex customer issues, driving them to full resolution with accountability and care.
Equal opportunities:
We prioritize diversity. We celebrate difference and embed it into every aspect of our workplace and product, as well as our community. We are proud and committed to providing equal opportunity employment to all individuals regardless of race, color, religion, sex, sexual orientation, citizenship, national origin, disability, Veteran status, or any other characteristic protected by law. In addition, Fiverr will provide accommodation to individuals with disabilities or a special need.

Requirements:
* 3+ years of experience in Customer Support or Success Operations management within a large-scale organization required.
* Proven experience managing global operations and collaborating with external vendors or outsourcing partners preferred.
* Experience leading digital transformation, AI implementation, or support automation projects a strong advantage.
* Hands-on experience with support technologies, running POCs, and working closely with product teams a strong plus.
* AI-native mindset comfortable exploring new tools, learning autonomously, and driving innovation in support operations.
* Exceptional written and verbal communication skills in English (professional fluency).
At Fiverr, were not about checklists. If you dont meet 100% of the requirements for this role but still feel passionate about the position and think you have the right skills and qualifications to excel at it, we want to hear from you.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד
קורס מכירות מתקדם זה מקנה שיטה מובנית מבוססת שנים רבות של ניסיון מעשי והצלחות. זוהי הכשרה פרקטית המקנה כלים ומיומנויות לטיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות. יש כיום כ2400 משרות מכירות פתוחות בשוק בחברות וארגונים מכל הסוגים והגדלים (מכירות טלפוניות, פרונטליות, ודיגיטליות)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
מלאה
שוהם
פורסם לפני 14 דקות
מה כולל התפקיד?– הובלה אישית ומקצועית של צוות נציגי מכירות טלפונים – ניתוח נתונים, הפקת לקחים ותובנות– גיוס וקליטה של ...
מלאה
באר יעקבראשון לציון
פורסם לפני 19 שעות
תיאום כלל המכירות מול מנהלי המכירותתמחור הצעות מחיר לפי מודלי תמחור מוגדריםכתיבת הצעות מחיר והסכמי מכירה ניהול מלאי הכלים ומעקב ...
מלאה
פתח תקווהראש העיןשוהם
פורסם לפני 20 שעות
ימי עבודה: א-ה מהות העבודה: – עבודה בבית דפוס – הכנת מכונות והדרכה והכשרת עובדים – ניהול פרויקט הדפסה מההתחלה ...
מלאה
חיפהכרמיאל
פורסם לפני 20 שעות
לחברה יצרנית בגליל המערבי דרוש.ה מהנדס.ת שירות.התפקיד כולל התקנה ותחזוקה בשטח של מכונות החברה, שירות הלקוחות ומענה טכני. מתן תמיכה ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 20 שעות
SNY- חברת שילוח בינ"ל מובילה מגייסת מתאם/ת תפעול יבוא ימי לתפקיד מרכזי, עצמאי ודינמי, בלב פעילות היבוא הימי של החברה. ...
חלקית
ראשון לציון
פורסם לפני 20 שעות
התפקיד כולל: * איתור ופנייה יזומה למוסדות חינוך, פנימיות, בתי ספר ותוכניות לנוער בסיכון.* איסוף לידים איכותיים ושימור קשר ראשוני ...
מלאה
כרמיאל
פורסם לפני 20 שעות
חברת "תפעולית היופי בטכנולוגיה" העוסקת בפיתוח תוכנה לניהול עולם המספרות, הביוטי והמדיקל מחפשת אותך!דרוש/ה נציג/ה שירות לקוחות ותמיכה לחברת תוכנההתפקיד ...
מלאה
פתח תקווה
פורסם לפני 20 שעות
אם את/ה אוהב/ת סדר, תקשורת בין אנשים ועמידה באתגרים זה המקום בשבילך!אנו מחפשים סדרן נהגים לתפקיד דינמי בחברתנו אמיר במות ...
היברידי
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
פורסם לפני 20 שעות
לארגון פיננסי גדול בת"א דרוש/ה  salesforce system Admin. מהות התפקיד:הובלה וביצוע של תהליכי אדמיניסטרציה שמטרתם הרחבת יכולות המערכת, תחזוקה, ואופטימיזציה ...
מלאה
חדרהנתניהרעננה
פורסם לפני 20 שעות
ניהול אדמיניסטרטיבי ואישי מקיף של לשכת היו"ר והמנכ"לתיאום וניהול יומנים מורכבים ורבי משתתפיםארגון ישיבות, הזמנת כיבוד ושתייה וניהול חדרי ישיבותמענה ...
מלאהמשמרות
באר יעקבחיפהנשרראשון לציון
פורסם לפני 20 שעות
דרושים /ות נציגי /ות מכירות טלפוניות שרוצים /ות לעשות הרבה כסף!אפשר להגיע למשכורות גבוהות מאוד, אין תקרת בונוס!הצטרפו למוקדים שלנו ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 20 שעות
ניהול מתחמי התחדשות משלב היזום הראשוני ועד תחילת הביצועניסיון בקידום תב"עות והיתרים- חובהניסיון בעבודה מול וועדות תכנון וגופי הרישויהתנהלות מול ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.