– ריכוז מערך הידע התיירותי במערכות
– ההכשרות בתחום התיירות לנציגים חדשים, תדריכים ברמה היומית, הדרכות ברמה השבועית על קמפיינים ומוצרים חדשים
– ריכוז הטמעה ויישום תהליכים חדשים מול מנהלת מרכז ההזמנות וחווית לקוח והורדתם לשטח
– הכשרת צוותי המכירות והשירות לשימוש במערכות
– ריכוז שיפור תהליכי עבודה בהזמנות והובלת תהליכי עבודה חדשים
– הדרכות של נציגי אופרציה (מחלקת הדרכה, חברת המעיין) על מידע ותהליכים חדשים
– ההכשרות בתחום התיירות לנציגים חדשים, תדריכים ברמה היומית, הדרכות ברמה השבועית על קמפיינים ומוצרים חדשים
– ריכוז הטמעה ויישום תהליכים חדשים מול מנהלת מרכז ההזמנות וחווית לקוח והורדתם לשטח
– הכשרת צוותי המכירות והשירות לשימוש במערכות
– ריכוז שיפור תהליכי עבודה בהזמנות והובלת תהליכי עבודה חדשים
– הדרכות של נציגי אופרציה (מחלקת הדרכה, חברת המעיין) על מידע ותהליכים חדשים
דרישות:
– הכרות עם מערכות טכנולוגיות בשירות
– ידע וניסיון קודם בהכשרות צוות יתרון
– יכולת לעבודה עצמאית
– יכולת ניהול ממשקים
– יחסי אנוש מעולים
– עבודה תחת לחץ וריבוי משימות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– הכרות עם מערכות טכנולוגיות בשירות
– ידע וניסיון קודם בהכשרות צוות יתרון
– יכולת לעבודה עצמאית
– יכולת ניהול ממשקים
– יחסי אנוש מעולים
– עבודה תחת לחץ וריבוי משימות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.















