A large fintech company located in Ramat Gan is looking for an IT Help Desk specialist with
experience
:Responsibilities
Supports the new hires onboarding by installing, deploying, configuring and troubleshooting end user’s equipment, software and app
Acts as the first point of IT contact for any technical issues
Resolves requests for technical assistance either in person, ticketing system, or over the phone
Administers and supports desktop PC’s, laptops, printers, MFPs, VDIs, VoIP devices and smartphones
Maintains and supports in-office IT equipment and back-office systems
Maintains and tracks IT Equipment inventory stock to support everyday activities
Deploys new hardware and software as needed
Troubleshoots system and network problems, diagnoses and solves hardware/software faults
Ensures that system records and procedures are accurate and current

Help Desk / תמיכה|sys admin win|איש/ת IT|הייטק-כללי
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
מלאה
רמת שכר
10,000
פורסם לפני 16 שעות
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מומחה תמיכה טכנית מספק סיוע למשתמשים החווים בעיות טכניות במערכות מחשב, תוכנה או חומרה. תחומי האחריות כוללים אבחון ופתרון בעיות טכניות, הנחיית משתמשים דרך פתרונות שלב אחר שלב ותחזוקת רישומים של בעיות ופתרונות. מיומנויות חיוניות כוללות יכולות פתרון בעיות חזקות, כישורי תקשורת מצוינים ומיומנות במערכות הפעלה ויישומי תוכנה שונים.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך

QPOINT Technologies
עבודה מהבית
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 18 שעות
לארגון גדול ומוכר בתל אביב דרוש.ה איש/אשת תשתיות IIS מנוסה, לתפקיד מאתגר בצוות הנדסת מערכות ופרויקטים.הצוות אחראי על ליווי פרויקטים ...











