כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

Tier 3 תומך/ת טכני/ת|מחשבים ורשתות|תוכנה|תמיכה טכנית - תוכנה
מלאה
רמת שכר
10,000
פורסם לפני יום 1
פורסמה ברשת
As a Tier 3 Support Lead, you will serve as the central point for investigating and resolving complex technical issues raised by teams across the company, primarily from Customer Success. You will collaborate closely with senior developers, product managers, security experts, and other stakeholders to analyze data, identify root causes, and implement effective solutions. In this role, you will lead the Tier 3 support function, defining and continuously improving processes, setting best practices, and ensuring effective collaboration with US-based client-facing teams to deliver timely, high-quality resolutions and an exceptional customer experience.

RESPONSIBILITIES

Investigate complex technical issues using analytical tools, system logs, databases, and other monitoring systems to identify root causes and resolutions.
Collaborate with developers and product managers to define bugs, clarify change requests, and ensure accurate documentation and prioritization.
Manage issue tracking and ensure each case is assigned to product versions in accordance with defined SLAs.
Communicate effectively with various internal teams to provide updates on issues, resolutions, and expected timelines.
Work closely with US-based client-facing teams to support VIP customers, handle escalations, and deliver high-quality technical investigations.
Own Tier 3 support processes, continuously monitor performance, and drive improvements to increase efficiency and quality.

Requirements:
5+ years of experience in a Tier 3 or senior support role within a SaaS or cloud-based environment FinTech experience preferred.
Proven expertise with monitoring, logging, and reporting tools (e.g., Tableau, Sumo Logic, Grafana).
Advanced SQL proficiency, including query optimization and data analysis for debugging and reporting.
Strong command of incident management tools such as Jira, Zendesk, Bugzilla, or TFS.
Fluent in English (written and spoken) with strong communication skills for cross-functional collaboration.
Experience in manual QA and testing processes advantage.
Bachelors degree in Computer Science, Information Systems, or a related field advantage.
Strong analytical mindset, attention to detail, and a proactive, ownership-driven approach to problem-solving.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מומחה תמיכה טכנית מספק סיוע למשתמשים החווים בעיות טכניות במערכות מחשב, תוכנה או חומרה. תחומי האחריות כוללים אבחון ופתרון בעיות טכניות, הנחיית משתמשים דרך פתרונות שלב אחר שלב ותחזוקת רישומים של בעיות ופתרונות. מיומנויות חיוניות כוללות יכולות פתרון בעיות חזקות, כישורי תקשורת מצוינים ומיומנות במערכות הפעלה ויישומי תוכנה שונים.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד
קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע נועד לפתוח דלתות לעולם ההייטק, כולל אפשרויות רבות ויכולות קידום מעניינות בתחום הסייבר. יש כיום כ1700 משרות פתוחות בשוק שדרישת הסף שלהן היא ידע בניהול רשתות והסמכת CCNA.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
מלאה
פתח תקווה
פורסם לפני 14 שעות
מגדלי בסר סיטי, פתח תקווה | משרה מלאה | ניסיון 1-2 שנים תמיכה טכנית בתחום האינטרקום ובקרת כניסהמענה טלפוני מקצועי ...
מלאה
פתח תקווה
פורסם לפני 14 שעות
לארגון גדול יציב ומתפתח בפתח תקווה דרוש/ה תומך/ת HD למשרה מלאה! עבודה בסביבה דינמית וצעירה! מתן מענה טלפוני ותמיכה פנים ...
מלאה
פתח תקווה
פורסם לפני 14 שעות
לחברת בוטיק המתמחה במתן חוות דעת כלכליות, דוחות ביקורת חקירתית, הערכות שווי חברות ועסקים ותחשיבים אקטואריים, דרושים /ות בוגרי תואר ...
מלאהעבודה מהבית
אזורראשון לציון
פורסם לפני 14 שעות
לחברת איתוראן, דרוש.ה נציג.ת שירות ותמיכה. המשרה ממוקמת במועצה אזורית, אזור (ליד חולון)- נגיש לתחבורה ציבורית.התפקיד כוללשירות ותמיכה טלפוני ללקוחות עסקיים ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 19 שעות
לחברת ביטוח מובילה דרוש.ה תומכ.ת סוכנים לתמיכה טכנית ושירות ברמה גבוהה מה עושים? טיפול בתקלות מערכת וציוד קצה פתרון בעיות ...
מלאה
יבנה
פורסם לפני 20 שעות
דרוש/ה מהנדס/ת תע"ן לתפקיד פלאנר/ית הזדמנות לתפקיד בתחום לבוגרי/ות תואר בהנדסת תו"ן ללא ניסיון קודם איך יראה היום שלך? תכנון ...
מלאה
פורסם לפני יום 1
Required FP&A Onboarding ManagerDescriptionWant to shape the future of finance by applying your knowledge of FP&A to provide an automated ...
היברידימלאה
פורסם לפני יום 1
Required Technical Support EngineerDescriptionWe deploy cutting-edge AI infrastructure for retail – at scale.As a Technical Support Engineer, youll help keep ...
מלאה
פורסם לפני יום 1
We are looking for a Data & Analytics Engineer to join our Customer Performance team and help shape the foundation ...
מלאה
פורסם לפני יום 1
To ensure our live deployments deliver maximum impact, were looking for a hands-on, insights-driven Senior Data Analyst to lead performance ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יום 1
1, 2, 3 SAS! המיונים למירוץ למיליון כבר בעיצומם ואנחנו מחפשים את הפרטנר/ית המושלם/ת- אנליסט.ית בדיקות! אם אתם יודעים לרוץ ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 2 ימים
A​s a CXM, You will be ​instrumental in driving customer satisfaction and ​success. You will be responsible for:Impl​ementing cutting-edg​e technological ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 2 ימים
ResponsibilitiesEnd-to-end project ownership with advanced modeling.Data exploration and preprocessing.Innovation and data research.Data visualization and insight communication.Collaboration across teams. Requirements: 2+ ...
חלקית
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 2 ימים
Responsible for ongoing management and coordination with work interfaces and industry clients.Assisting in guiding the unit's strategy and operation according ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.