לחברה הנותנת שירותים ארציים בתחום החברתי-קהילתי דרוש/ה רכז/ת תפעול ולקוחות לתפקיד מגוון ומשמעותי הכולל אחריות מלאה על חוויית הלקוח ותמיכה תפעולית שוטפת.
התפקיד כולל מענה מקצועי וניהול פניות לקוחות מקצה לקצה, תיעוד ועדכון מידע במערכות CRM, הפקת דוחות בקרה, מעקב אחר ביצוע משימות ותמיכה שוטפת בצוותי השטח וההנהלה.
בנוסף פיתוח ושימור קשרי לקוחות לטווח ארוך, פתרון תקלות בזמן אמת, יוזמה לשיפור מתמיד של תהליכים, בניית תצורות עבודה יעילות ותרומה לשיפור השירות הארגוני.
העבודה בסביבה דינמית, עם אחריות רחבה, הדורשת סדר, דיוק, יכולת תקשורת גבוהה ותפיסה שירותית מתמשכת.
התפקיד כולל מענה מקצועי וניהול פניות לקוחות מקצה לקצה, תיעוד ועדכון מידע במערכות CRM, הפקת דוחות בקרה, מעקב אחר ביצוע משימות ותמיכה שוטפת בצוותי השטח וההנהלה.
בנוסף פיתוח ושימור קשרי לקוחות לטווח ארוך, פתרון תקלות בזמן אמת, יוזמה לשיפור מתמיד של תהליכים, בניית תצורות עבודה יעילות ותרומה לשיפור השירות הארגוני.
העבודה בסביבה דינמית, עם אחריות רחבה, הדורשת סדר, דיוק, יכולת תקשורת גבוהה ותפיסה שירותית מתמשכת.
דרישות:
* ניסיון מוכח בשירות לקוחות + תפעול / אדמיניסטרציה חובה.
* אנגלית ברמה טובה יתרון משמעותי.
* יכולת עבודה עצמאית לצד יכולת גבוהה לשיתוף פעולה עם צוותים מגוונים.
* סדר, ארגון, תעדוף מקצועי ופתרון בעיות מהיר.
* מודעות שירות גבוהה מאוד, יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ותפקוד מיטבי תחת לחץ.
** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
* ניסיון מוכח בשירות לקוחות + תפעול / אדמיניסטרציה חובה.
* אנגלית ברמה טובה יתרון משמעותי.
* יכולת עבודה עצמאית לצד יכולת גבוהה לשיתוף פעולה עם צוותים מגוונים.
* סדר, ארגון, תעדוף מקצועי ופתרון בעיות מהיר.
* מודעות שירות גבוהה מאוד, יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ותפקוד מיטבי תחת לחץ.
** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.














