עורכי /ות דין מנוסים /ות לחבויות רכוש וסיכונים
למחלקות משפטיות בחברות וסוכנויות ביטוח, דרושים /ות עורכי /ות דין מנוסים /ות בתחומי נזיקין וביטוח – דירקטורים, סייבר ואחריות מקצועית.
למחלקות משפטיות בחברות וסוכנויות ביטוח, דרושים /ות עורכי /ות דין מנוסים /ות בתחומי נזיקין וביטוח – דירקטורים, סייבר ואחריות מקצועית.
הכירו את השידוך המושלם ???? היא – חברה פיננסית גדולה, מוכרת ומצליחה, שעובדת במודל היברידי וממוקמת באזור המרכז.את/ה – אנליסט/ית שיווקי/ת מנוסה, כזה שמבין שהנתונים מספרים סיפור, ושאין קמפיין טוב בלי אסטרטגיה חכמה. בדיוק כמו בחתונמי, אנחנו מחפשים את ה-Match המושלם, מישהו/י שייכנס ללב (ולדאטה) של הארגון, יוביל פרויקטים אנליטיים, ייצור קמפיינים חכמים וישפיע על … Read more
.** שימו לב למתאימים – שכר נע 14-21 אלף***ללקוחותינו – חברות ביטוח / סוכנויות ביטוח , ומשרדי עורכי דין איכותיים, ומשרדי יועצי ביטוח,דרושים/ות עו"ד מנוסים/ות בתחום נזיקין וביטוח לתפקידים מעניינים ומאתגרים..חובה והכרחי או ניסיון בנזיקין (נזקי גוף חובה, חבויות גוף, רכב, חבויות רכוש, אחריות מקצועית, חבות מוצר סיכונים מיוחדים).או ניסיון בביטוח – ביטוח חיים, בריאות, … Read more
לחברת כלמוביל אנרג'י דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים לתחום אנרגיה סולארית אזור: מרכז – דרום התפקיד כולל ניהול פרוייקטי מערכות סולאריות בסקטור המסחרי מניהול גאנט, תקציבים, פתרון בעיות בשטח, ליווי הפרויקט מא-ת בעבודת ממשקיו וקידום הפרויקט:ניהול לוחות זמנים, ניהול קבלנים, בדיקות טיב, ביקורות…עבודה מול חברת החשמל בתיאומי שלבים,וליווי הלקוח בתהליך כולו.
למערך האמבולטורי דרושים.ות מזכירים.ות למגוון מרפאות. התפקיד כולל:קבלת קהל, מתן שירות למטופלים.ות, קביעת תורים, הזנת טפסים בתיק הרפואי, קשר עם הצוות הרפואי במרפאה, עבודה מול מערכות שונות.
תיאור התפקיד:– עבודה שוטפת מול ספקים בחו"ל ולקוחות בארץ – מעקב אחר משלוחים ודיווחי סטטוס שוטפים – תיאום בין חברות שילוח לספקי החברה-תיאום בין מובילים בארץ ללקוחות– מעקב אחסנות– מעקב שחרור מכולות ועמילי מכס – מעקב הצעות מחיר וסגירת תנאי משלוח דרישות: – ניסיון בתפקיד דומה יתרון משמעותי – אנגלית ברמה טובה חובה – שליטה … Read more
– ניהול ועדכון שוטף של אתר החברה, עמודי סושיאל ולוחות נדל"ן (יד2, מדלן ועוד)– עריכה, עיצוב והפקת חומרים שיווקיים: פוסטים, ניוזלטרים, ברושורים, מצגות– תיאום והפקת ימי צילום וסרטוני וידאו לפרויקטים– עבודה שוטפת מול ספקים חיצוניים משרדי פרסום, בתי דפוס, חברות קריאייטיב ומדיה– סיוע למחלקת המכירות: עיצוב ועדכון חומרי מכירה ודפי פרויקט– מעקב אחר קמפיינים דיגיטליים, … Read more
לחברת שיווק באזור התעשייה ברקן דרוש /ה פקיד /ת בק אופיס למחלקת השיווק.עבודה כוללת: תמיכת בק אופיס לסוכנים בשטח.טיפול בהזמנות והצעות מחיר.יכולת עבודה תחת לחץ.עבודה ותקשורת אינטנסיבית ב outlook.משרה לטווח ארוך. משרה מלאה 08:00-16:30. דרישות: – שירותיות, אחריות, רצינות.– שליטה בישומי office וב- outlook בפרט. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
למשרד לניהול פרויקטים בתל אביב דרוש /ה מזכיר /ה אדמיניסטרטיביתהזדמנות מצוינת להשתלב במשרד מוביל עם סביבת עבודה מקצועית ונעימה! מה כולל התפקיד?עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפתתיאום פגישות וניהול יומןעבודה שוטפת עם תוכנות Office, ובפרט Word ברמה גבוהה היקף המשרה:משרה מלאה 4 ימים בשבוע בשעות: 09:00-18:00 או 10:00-19:00ימי שישי: 08:00-13:00 דרישות: ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי- חובהשליטה מלאה בתוכנות Officeיכולת … Read more
חברת abra מגייסת מנהל/ת פרויקטים טכנולוגיים.במסגרת התפקיד ניהול מחזור חיי הפרויקט, אחריות מקצה לקצה על הטמעה וניהול מוצרים,תכנון ויישום אסטרטגיות מוצרים, מעקב שוטף אחר הביצועים והתחזיות, הובלת פיתוחים טכנולוגיים,עבודה מול צוותי המכירות והובלה והנעת צוותים מטריציוניים, כגון: מפתחים, אנשי חומרה, QA ומנהלי מוצר.משרה מלאה וזמנית ל-8 חודשים בפתח תקווה. דרישות: תואר אקדמי חובה.ניסיון קודם בהובלת פרויקטים טכנולוגיים- חובה.ניסיון עם UI/ UX … Read more
